گالری گردی در ایام پایانی هفته

گالری گردی در ایام پایانی هفته

به گزارش پیلانو، علاقمندان به هنرهای تجسمی می توانند با مرور این گزارش از آخرین نمایشگاه های درحال برگزاری در گالری های تهران به انتخاب ایسنا آگاه شوند.
ستوده
نمایشگاه انفرادی نقاشی «ستوده» با آثاری از حمیده رضایی پنجشنبه ـ ۳۱ شهریور ماه در گالری انتظامی افتتاح می گردد. این نمایشگاه از دوم تا هفتم مهر ماه به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، روبروی فروشگاه اتکا و شهرکتاب پلاک ۶۰۸ طبقه دوم، واحد ۵ میزبان علاقمندان است.
آواز رنگ ها
نمایشگاه انفرادی نقاشی مهناز قائمی، پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در نگارخانه گل های داودی افتتاح می گردد و تا سه شنبه ۵ مهر ادامه دارد.
گالری به نشانی تهران، خیابان آیت الله طالقانی، بین حافظ و شهید نجات الهی، پلاک ۲۶۳ هر روز از ساعت ۱۷تا ۲۰ پذیرای علاقمندان است.
در راه
نمایشگاه انفرادی نقاشی بهرو باقری با عنوان «در راه» از جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تا سه شنبه ۵ مهر در گالری اُ برپاست. گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول، همه روزه عصرها بجز شنبه ها و یکشنبه ها پذیرای علاقمندان است.
طبقه دوم گالری اُ هم پذیرای نقاشی های سمانه صمیمی است.
«انقراض ششم»
نمایشگاه گروهی «انقراض ششم» تا اول مهر در گالری جاوید به نشانی میدان فاطمی، خیابان جویبار، خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان، پلاک ۱۷، واحد۱ برپاست.
در این نمایشگاه آثاری از طبیب آرام، پروانه اعتمادی، رضا بانگیز، کیوان بیرانوند، فرامرز پیلارام، صادق تبریزی، پرویز تناولی، علیرضا جاوید، علی جمالی مطلق، محسن جمالی نیک، سعید چاواری، آویش خبره زاده، کیخسرو خروش، سمانه رهبرنیا، یزدان سعدی، سمائه شریفی، قدرت الله عاقلی، مجید فدائیان، نگین فراهانی، مهرداد فلاح، نیلوفر کسبی، رضا لواسانی، احسان مالکی، حسین محجوبی، احمد مرشدلو، کیانوش معتقدی، حسن ملانوروزی، محسن ناصریان، محمدناصری پور و اکبر نیکان پور در معرض تماشا قرار می گیرد.
جایی در بهشت
نمایشگاه انفرادی نقاشی آویده سلمان پور به نام «جایی در بهشت» تا دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ در گالری ویستا برپا است.
آثار این مجموعه راوی قصه ها و افسانه ها هستند؛ قصه هایی که مرز میان انسان و اسطوره در آنها شکسته می شود و در آن از دنیایی پر از آشوب و هرج و مرج به آرامش می رسیم.
علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه «جایی در بهشت» می توانند همه روزه به جز شنبه ها به گالری ویستا در نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ رجوع کنند.
منتخب ۶
نمایشگاه گروهی نقاشی خط، منتخب ۶ به گردآوری حسن مهربانی، از پنجشنبه در نگارخانه نگر افتتاح می گردد و تا دوشنبه چهارم مهر ماه ادامه دارد.
نگارخانه نگر به آدرس تهران، زیر پل کریمخان، پس از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول قابل دسترسی است.
خیام، لحظه های حضور
نمایشگاه انفرادی چاپ دستی، «خیام، لحظه های حضور» از جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تا دوشنبه ۴ مهر در گالری ثالث برپاست. این آثار متعلق به قدرت الله کاملی است.
گلهای تنهایی
گلهای تنهایی عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی از حمیرا عظیمی است که جمعه ۱ مهر در گالری گلستان افتتاح می گردد و تا سه شنبه ۱۲ مهر ادامه دارد.
این نمایشگاه همه روزه بجز پنجشنبه ها در گالری گلستان به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 پذیرای علاقمندان است.
نمایشگاه های خانه هنرمندان
گالری های خانه هنرمندان ایران از اول تا ۱۱ مهر میزبان دو نمایشگاه تجسمی می شود.
نمایشگاه سالانه انجمن هنرمندان سفالگر ایران با عنوان «شکل پذیری» در گالری های بهار، استاد نامی، پاییز، زمستان، استاد میرمیران و استاد ممیز برگزار می گردد.
این نمایشگاه شامل حجم های سرامیکی از هنرمندان ۲۰ تا ۵۰ ساله است و موضوعات مختلفی را در بر دارد.
همینطور انجمن تصویرگران ایران و شورای کتاب کودک با همکاری دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا، چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی «صلح را باید از کودکی آموخت» را با نمایش آثاری از تصویرگران منتخب ۱۷ کشور جهان همچون آرژانتین، ژاپن، اسلواکی، برزیل و… در گالری تابستان برگزار می کنند.
موضوعات این نمایشگاه صلح با انسان، صلح با طبیعت، صلح با حیوانات و صلح با جهان است.
نمایشگاه «صلح را باید از کودکی آموخت» از ۱ تا ۱۰ مهرماه و «شکل پذیری» از ۱ تا ۱۱ مهرماه (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان است.
آیین افتتاحیه این دو نمایشگاه هم به ترتیب ساعت ۱۶ و ۱۷ روز جمعه، اول مهر در خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می گردد.