وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح كرد؛ هنرمندان صحنه ای حماسی خلق کردند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح كرد؛ هنرمندان صحنه ای حماسی خلق کردند

به گزارش پیلانو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به حضور اهالی فرهنگ و هنر پای صندوق رای، گفت انتخابات به سرنوشت کشور رقم خورده و این حضور مهم ترین پیام جامعه هنری بعنوان جزیی جدایی ناپذیر از جامعه است.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که بامداد امروز ۱۱ اسفند ماه جهت شرکت در انتخابات در تالار وحدت حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در یک روز بزرگ و حماسی دیگر مردم بار دیگر به صحنه آمدند و درحال خلق صحنه تاریخی مجددی هستند.
وی افزود: از اصحاب هنر و رسانه تشکر می کنم که همیشه در چنین برنامه هایی پیشتاز بودند. امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی که همیشه پیشتاز هستند، تبدیل گشته است.
وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: با این حرکت بزرگ و نمادین در مقابل دوربین های داخلی و خارجی تالار وحدت یک عظمت بزرگ را به خود دید.

وی افزود: از استاندار تهران و وزارت کشور تشکر و قدردانی می نماییم و امیدواریم امروز را به یک روز وحدت بخش، امیدافرین و انسجام ساز در تاریخ معاصر تبدیل نماییم و قدمی باشد برای ایرانی قوی.
اسماعیلی اظهار داشت: حضور امروز اهالی فرهنگ در خانه خودشان برای اینست که جامعه هنری جزو جدایی ناپذیر از جامعه و پیشگام بزرگ همه اتفاقات است. انتخابات به سرنوشت کشور رقم خورده است و این مهم ترین پیام جامعه هنری بعنوان جزیی جدایی ناپذیر از جامعه ایرانی است. یعنی نه تنها جدا نیست بلکه پیشگام همه حرکت های مردم ایران است. همه اصحاب فرهنگ و رسانه اینجا در کنار هم جمع شدند تا این وحدت و همگرایی را نشان بدهند و اگر قهر و گله و ناراحتی وجود داشته باشد، امکان دارد نسبت به عملکردها باشد. اما مسئله انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی به عظمت مردم و کشور ایران گره خورده است.