راهبندان در دفتر موسیقی شهرستان ادب به صدا درآمد

راهبندان در دفتر موسیقی شهرستان ادب به صدا درآمد

پیلانو: تازه ترین تولید دفتر موسیقی شهرستان ادب با عنوان راهبندان منتشر گردید.
دریافت ۱۰ MB به گزارش پیلانو به نقل از مهر، تازه ترین تولید دفتر موسیقی شهرستان ادب با عنوان «راهبندان» منتشر گردید. شعر و دکلمه‌ی این اثر از شاعر سرشناس «میلاد عرفان پور» است.
«نیما ثباتی» خوانندگی راهبندان و «علی قادری» آهنگسازی و تنظیم این اثر را برعهده داشته است. همین طور گفتنی ست طراحی کاور و تصویر این آهنگ توسط عبدالله داماد انجام شده است.
یادآوری می شود «راهبندان» جدا از نام این آهنگ، عنوان یکی از کتاب های میلاد عرفان پور شاعر پرمخاطب امروز نیز بوده است.
دفتر موسیقی مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب، در امتداد اهداف خود در خصوص تولید آثار فاخر و نیز توجه به موسیقی موردپسند مردم، قبل از این آثار بسیاری تولید کرده است:
«قلندر» با صدای بهرام پاییز و شعر مهدی جهاندار، «پشت شیشه های دنیا» با صدای فریدون آسرایی و ترانه‌ی علی محمد مؤدب، «کاغذ باد»، با خوانندگی اشکان کمانگری و شعر محمدحسین نعمتی، «مرز ما عشق است» با خوانندگی امیرحسین سمیعی و شعر سیدمحمدمهدی شفیعی، «اجازه‌ی سفر» با صدای مجید حسین خانی و شعر سیدعلی لواسانی، «شب یلدا بدون تو» با شعر محمدمهدی سیار و دکلمه‌ی سیدمحمدحسین موسوی تبار و «پایان آمریکا» با صدای بهرام پاییز و ترانه میلاد عرفان پور همچون آثار دفتر موسیقی شهرستان ادب است که قبل از این تولید شده بود.

منبع: