نمایشگاه نقاشی دیجیتال سفر به 61 هجری در فرهنگسرای شفق

نمایشگاه نقاشی دیجیتال سفر به 61 هجری در فرهنگسرای شفق

به گزارش پیلانو، نمایشگاه «سفر به 61 هجری» شامل مجموعه نقاشی های دیجیتال و طرح های گرافیکی در فرهنگسرای شفق (خانواده) راه اندازی شد و تا 31 مردادماه ادامه دارد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» با موضوع فرهنگ عاشورایی و با طرح های نقاشی دیجیتال موسسه تبیان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، شیوا مقدم، رییس فرهنگسرای خانواده ضمن خیرمقدم به حاضران در مراسم اظهار داشت: هرآنچه که بتواند در تحکیم خانواده و حفظ ارزش های ملی و مذهبی کمک نماید در فرهنگسرا به آن می پردازیم؛ ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن واقعه کربلا برای جوانان و نوجوانان بسیار اثرگذار و باارزش است. ما موظف هستیم در حفظ و انتقال نسلی ارزش های فرهنگی خود کوشا باشیم؛ با ابزار هنر می توانیم در این مهم، موثر واقع شویم.
در ادامه حجت الاسلام حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد: آثار جوانان کشورمان در عرصه خانواده، فرهنگ و هنر بسیار قابل تقدیر و شایسته است و امیدوار هستم جهت زندگی بهتر مردم کشور ثمربخش باشد.
جریان سازی همراه با تجلی هنری
در ادامه برنامه، سیدرضا کاظمی مدیرعامل موسسه تبیان توضیحاتی را درباره ی آثار حاضر در نمایشگاه ارائه کرد و اظهار داشت: ما در مجموعه تبیان کوشیدیم تولیدهای هنری و فرهنگی مان را در تجلی هنری و بروز تصویری نشان دهیم، تا با این فعالیت ها به کمک جامعه بیاییم و بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.
او افزود: امیدواریم از این دست اتفاقات را به برکت دوده علیهم السلام در مجموعه خودمان توسعه و افزایش دهیم تا بتوانیم در جامعه جریان سازی قابل اعتنایی داشته باشیم.
در این مراسم از «آذین خسروی»، «فرناز شمیمی» و «فرشاد خسروی» طراحان گرافیک این نمایشگاه تقدیر گردید.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» تا ۳۱مرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه شفق (خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده) ادامه دارد.

منبع: