معرفی بهترین موزیک ویدیوهای سال

معرفی بهترین موزیک ویدیوهای سال

به گزارش پیلانو، مراسم ۲۰۲۲ MTV Video Music Awards که بهترین های موزیک ویدئوها طی یک سال را معرفی می کند، برگزار شد و تیلور سوئیفت توانست برای سومین بار برنده بهترین موزیک ویدیوی سال شود.
به گزارش پیلانو به نقل از گاردین، تیلور سوئیفت بزرگترین جایزه شب گذشته را به خانه برد و حین دریافت جایزه خود از انتشار آلبوم جدیدی در اکتبر به نام «نیمه شب ها» (midnights) اطلاع داد.
سوئیفت که برنده جایزه بهترین موزیک ویدیوی طولانی و بهترین موزیک ویدیوی سال برای قطعه all too well (به مدت ۱۰ دقیقه از نسخه بازخوانی شده آلبوم Red) شد، تنها هنرمندی بود که شب گذشته دو جایزه این شبکه تلویزیونی را به خانه برد.
همینطور نیکی میناژ بعنوان بهترین هنرمند هیپ هاپ، بند موسیقی «red hot chili peppers» بهترین گروه راک، هنرمندانی غیرانگلیسی زبان همچون بد بانی bad bunny بعنوان هنرمند سال، لیزا از بلک پینک بهترین هنرمند کی پاپ و چهره های جدیدی مانند جک هارلو بهترین هنرمند تابستان، لیل ناز ایکس lil nas x بهترین همکاری با جک هارلو برای قطعه Industry Baby و دُو کمرون بعنوان بهترین هنرمند جدید شناخته شدند.
تیلور سوئیفت حین سخنرانی خود لحظه اعلام نامزدهای ویدیوی سال را تاریخی خواند؛ چونکه هر چهار کارگردان نامزد شده، زن بودند.
سوئیفت تنها هنرمندی است که سومین جایزه بهترین موزیک ویدیوی سال را از VMAs ۲۰۲۲ دریافت می کند و البته اولین هنرمندی است که برای ویدیویی به کارگردانی خودش برنده جایزه می شود. این هنرمند پیش تر در سال ۲۰۱۵ برای bad blood و در سال ۲۰۱۹ برای you need to calm down برنده جایزه ام تی وی اواردز شده شود.

منبع: