نشانه های مقدس در فرهنگسرای نیاوران

نشانه های مقدس در فرهنگسرای نیاوران

دومین نمایشگاه نقاشی خط عبدالله مقدسی به همت فرهنگسرای نیاوران در گالری شماره یک انجام خواهد شد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه که از چهاردهم آبان ماه شروع خواهد شد، با ۱۵اثر نقاشی خط از این هنرمند، با عنوان آیه های مقدس و استفاده از کلام الهی؛ خاصه بسم الله است که در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
این آثار به لحاظ فرم و فضا و همین طور ابعاد بزرگ و در حقیقت کاملا آوانگارد، شخصی و بدور از هرگونه نزدیکی به نمونه های رایج در ایران و جهان ارزیابی شده است.
عبدالله مقدسی هنرمند متولد مرداد ۱۳۵۶ در تهران است. او دانش آموخته هنرستان صدا و سیما در رشته هنرهای تجسمی و دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارتباط تصویری در دانشکده هنر و معماری آزاد اسلامی و دانشگاه ناصرخسرو است. وی همین طور هنرجوی خوشنویسی استادعبدالله فرادی، محمّد کیایی و محمّدرامین ضیاء، تا مقطع ممتاز بوده و سپس در محضر اساتیدی همچون استاد محمّد حیدری و صداقت جبّاری به کسب مهارت‎های مختلفی در زمینه هنر پرداخته‎ است.

نمایشگاه نقاشیخط از ۱۴ تا ۲۲ آبان در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست و علاقه مندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در ایام عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در ایام تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.