از سوی ستاد برگزاری؛ جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر گردید

از سوی ستاد برگزاری؛ جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر گردید

پیلانو: جزئیات اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام گردید که گروه های موسیقی به تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، جزئیات اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام گردید که گروه های موسیقی با تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.
تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران و برج میلاد در دو نوبت ۱۸: ۳۰ و ۲۱: ۳۰ میزبان هنرمندان موسیقی خواهند بود. ضمن اینکه برج آزادی، ایوان شمس و سالن سوره حوزه هنری باز دیگر سالن های جشنواره امسال هستند که در یک نوبت، در ساعت ۱۹، هنرمندان و علاقمندان به موسیقی را میزبانی می کنند.
هم چنین بلیت فروشی تمامی اجراهای جشنواره موسیقی از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۴ بهمن آغاز می شود و علاقمندان می توانند از راه دو سامانه «ایران کنسرت» و «۳۶۷۰» بلیت های مورد نظر خودرا تهیه کنند.
امسال در مجموع، هنرمندان حوزه موسیقی ۸۵ اجرا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی خواهند داشت. همین طور ۲۰ فیلم مستند حوزه موسیقی در خانه سینما به نمایش در می آید. از دیگر برنامه های امسال جشنواره موسیقی فجر، برگزاری نشست های تخصصی چهل سالگی انقلاب است که از راه رادیو گفتگو از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پخش خواهد شد. اخبار تکمیلی درباره برنامه این نشست ها بزودی اعلام می شود.
جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن شروع شده و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد. مراسم اختتامیه جشنواره باز روز ۳۰ بهمن در تالار وحدت انجام می شود.
برای مشاهده جدول سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اینجا را کلیک کنید.