شروع به کار نمایشگاه نقاش، شهر ساختمان

شروع به کار نمایشگاه نقاش، شهر ساختمان

نمایشگاه نقاش/ شهر ساختمان با آثاری از 5 هنرمند نقاش امروز جمعه 23 مهرماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می شود.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی گالری، نمایشگاه «نقاش / شهر ساختمان» با نمایش منتخبی از آثار نقاشانی چون آرمان یعقوب پور، علی رستگار، مرجان نعمتی، شیوا خوشبخت و ساناهین باباجانیانس، روز جمعه ۲۳ مهرماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می گردد.
در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «آثار این نمایشگاه نمود زیستِ انسانی و حیات جمعی در کنار هزارتوی پنهان و آشکار طبیعت هستند. جایی که زندگی مکانیزه مدرن انسان به ناچار در مرحله درماندگی به طبیعت و همراهی اجتناب ناپذیر با آن بازمی گردد. حال آنکه ساختمان ها و دیوارها بخش بزرگی از ابعاد زندگی بشر را در خود جای می دهند. شکل ها و فرم هایی ملموس شامل منظره ها، سکونت گاه ها و بناها، جلوه هایی از هنر انسانی اند که با بازی میان دانش و بصیرت بیان کننده واقعیتی زنده از زندگی مدرن بشریت می شوند که فراتر از نیازهای معمولی به معنایی وجودی ارتباط دارند. عناصری که از پدیده های طبیعی و انسانی و معنوی نشات می گیرند و برای تجربه تعلق و مشارکت، مکان و فضا را ترجمه می کنند و مکان مندی را بعنوان یکی از ساختارهای اساسی هستی ما در این جهان را توصیف می کنند.»
نمایشگاه به مدت ۱۰ روز و تا ۳ آبان ادامه خواهد داشت و بازدید از این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۱ بامداد تا ۲۰ و در ایام تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با هماهنگی قبلی امکان پذیر خواهد بود.
علاقه مندان به دیدن این آثار با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توانند به آدرس خیابان شریعتی، پایین تر از حسینه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک شش، گالری آرتیبیشن مراجعه کنند. همین طور نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می برند، بصورت آنلاین و همزمان با شروع نمایشگاه در سایت آرتیبیشن ( www.artibition.net) دایر خواهد شد.