نقاشی گمشده رامبرانت از خانه ای در ایتالیا سر درآورد

نقاشی گمشده رامبرانت از خانه ای در ایتالیا سر درآورد

پیلانو: یکی از تابلوهای نقاشی «رامبرانت» که مدت طولانی گم شده بود در یک خانه واقع در ایتالیا کشف شد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از سی ان ان، تابلو نقاشی که توسط «رامبرانت» نقاش سرشناس هلندی در سال ۱۶۳۲ خلق شده بود و مدت ها اثری از آن نبود، در خانه ای واقع در «رُم» کشف شد.
این تابلو رنگ روغن صحنه ای را به تصویر می کشد که در آن سه مرد خردمند با مسیح (ع) ملاقات می کنند.
این نقاشی در سال ۲۰۱۶ زمانی کشف شد که نقاشی بر اثر افتادن از دیوار لطمه دیده بود و برای مرمت به کارشناسان ارسال شده بود.
قبل از آن، این خانواده ایتالیایی فکر می کردند این نقاشی اصل نیست اما کارشناسان در این مورد تردید داشتند. در نهایت یک آکادمی هنری واقع در «رُم» این اثر را بعنوان یکی از آثار اصل «رامبرانت» شناسایی کرد.
کارشناسان آثار «رامبرانت» معتقد بودند این نقاشی از بین رفته است و فقط کپی هایی از این نقاشی در روسیه و سوئد بجای مانده اند.
ابعاد ۵۴ در ۴۴.۵ سانتی متری این نقاشی که در «رم» کشف شده است و همین طور به کار رفتن تکنیک خاصی در آن که در میان هنرمندان چیره دست هلندی حوالی ۱۶۳۰ میلادی رایج بوده است از عواملی به شمار می روند که اصالت این اثر را تایید می کنند.
این اولین باری نیست که یکی از نقاشی های «رامبرانت» که گمان می رفت گمشده یا از بین رفته باشد در سالهای اخیر کشف می شود. سال قبل کارشناسان اعلام نمودند یک تابلو نقاشی که برای دهه های متولبی در زیرزمین یک خانه نگهداری شده بود احیانا یکی از آثار اصل این هنرمند است.

منبع: