در آستانه بهار طبیعت؛ عیدی مجموعه سرودستان پیش روی مخاطبان قرار گرفت

در آستانه بهار طبیعت؛ عیدی مجموعه سرودستان پیش روی مخاطبان قرار گرفت

به گزارش پیلانو، مجموعه موسیقایی سرودستان در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز تک آهنگ عیدی را با صدای امیرحسین کاکازاده پیش روی مخاطبان قرار داد.
دریافت 7 MB
به گزارش پیلانو به نقل از مهر، امیرحسین کاکازاده موسس مجموعه «سرودستان» با انتشار قطعه ای عیدانه و شاد با عنوان «عیدی» به استقبال عید نوروز رفته و به رسم همیشگی این قطعه را تقدیم به همه کودکان و مردم عزیز ایران کرده است.
در توضیح این قطعه آمده است:
مجموعه «سُرودستان» در سال ۹۵ شروع به فعالیت کرد و تا کنون آلبوم های کودکانه و قطعات مناسبتی زیادی را برای کودکان و نوجوانان تهیه و ساخته است، و همیشه تلاش نموده است تا محتوایی متفاوت و جذاب برای کودکان و نوجوانان تولید نماید و این دفعه با قطعه عیدی فرا رسیدن این ایام را تبریک و شادباش گفته است.
در این قطعه عیدانه تلاش شده است تا حال و هوایی متفاوت برای مخاطبین خود به وجود آورده و مانند دیگر آثار «سرودستان» اهتمام در شناساندن مفاهیم مختلف در قالب شعر و سرود را به کودکان و به اقوام مختلف داشته باشد.
قطعه «عیدی» با شعری از الهه فتحی و آهنگسازی امیر قدیانی تولید شده و نوازندگی گیتار کلاسیک با رسول محمدی و نوازندگی ویولن با اهورا خدامی بوده و میکس و مسترینگ توسط علی غلامی انجام شده است.

منبع: