برگزاری نمایشگاه سرندیپیتی در خیریه مهر پیشگان كوبه

برگزاری نمایشگاه سرندیپیتی در خیریه مهر پیشگان كوبه

نمایشگاه نقاشی های صبا صالحی با عنوان سرندیپیتی از روز جمعه 4 تیر در خیریه مهر پیشگان کوبه افتتاح می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، نمایشگاه انفرادی نقاشی صبا صالحی با عنوان «سرندیپیتی» به کیوریتوری منا مهری جمعه ۴ تیرماه در خیریه مهر پیشگان کوبه افتتاح می شود.
صبا صالحی هنرمند نقاش درباره این نمایشگاه اظهار داشت: شاید بیشتر از همه نقاشی هایم با این مجموعه ارتباط برقرار کردم، من در دنیای آنها بیشتر از همیشه قدم زدم، به فکر رفتم، خندیدم، گریه کردم و به شگفتی رسیدم.
وی به ارتباط این نمایشگاه با انیمیشنی قدیمی با عنوان «سرندیپیتی» اشاره نمود و توضیح داد: «سرندیپیتی» معنای مستقلی دارد که زیربنای ساخت همان انیمیشن با یک موجود افسانه ای صورتی است. معنای آن کشف حقیقت و یا پاسخی اعجاب انگیز در جایی که انتظار کشف را ندارید، است. در حقیقت بزرگترین پاسخ های بشر اغلب بوسیله سرندیپیتی اتفاق افتاده اند و از با اهمیت ترین سرندیپیتی ها می توان پنسلین و جاذبه را نام برد.
صالحی اضافه کرد: نقاشی های من هم به روش سرندپیتی کشف شده اند و هم پس از آن خودشان باردیگر در جایی که انتظار نداشتم، من را به پاسخ پرسش هایم رساندند و یک تعامل اعجاب انگیز را برای من رقم زدند.
صبا صالحی از سال ۹۲ پنج نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی برگزار کرده است. شکست حقیقت، پارانرمال فربیا، جنگ هراسی از عناوین نمایشگاه های پیشین او است.
نمایشگاه نقاشی «سرندیپیتی» جمعه ۴ تیر در خیریه مهر پیشگان کوبه افتتاح می شود و آثار تا ۱۸ تیر در معرض دید علاقمندان خواهد بود.