دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی خبر داد: راه یابی 20 گروه به مرحله نهایی سرود روستایی رضوی

دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی خبر داد: راه یابی 20 گروه به مرحله نهایی سرود روستایی رضوی

پیلانو: به گزارش پیلانو، دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی از طریق یابی ۲۰ گروه سرود به مرحله نهایی این جشنواره بعد از ارسال بیشتر از ۶۰ اثر به دبیرخانه این رویداد اطلاع داد.

به گزارش پیلانو به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، سید مجتبی ذبیحی دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی اظهار داشت: با عنایت به فراخوان ارسالی به سراسر کشور ۶۰ گروه آثار خویش را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. بعد از پایش اولیه آثار با عنایت به رای هیات داوران، ۲۰ اثر مورد پذیرش قرار گرفت تا با دعوت به محل برگزاری جشنواره اثر خویش را اجرا کنند.
دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی بیان نمود: ۲۰ اثر برگزیده با ۳ مبحث امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی ملقب به شاهچراغ آثار خویش را پیش روی مخاطبان قرار می دهند. شرکت کنندگان در این جشنواره از استانهای چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، خراسان رضوی، هرمزگان و تهران خواهند بود.
وی در رابطه با رده سنی برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره در رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و در ۲ بخش دختران و پسران برپا خواهد شد. در مجموع این جشنواره در ۴ بخش برگزار شده و در هر قسمت ۳ تیم برگزیده خواهند شد.
ذبیحی در رابطه با زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: با عنایت به اعلام بنیاد بین المللی جشنواره امام رضا (ع) اختتامیه این جشنواره پس از پایان ماه مبارک رمضان به میزبانی هرمزگان برگزار می شود.

منبع: