دیدار اعضای جدید هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک با مدیرکل تجسمی

دیدار اعضای جدید هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک با مدیرکل تجسمی

به گزارش پیلانو، اعضای هیات مدیره دوره دهم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران عصر روز گذشته با حضور در مرکز هنرهای تجسمی با عبدالرضا سهرابی مدیرکل این مرکز، ملاقات و گفتگو کردند.

به گزارش پیلانو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نشست در جهت راهبرد اساسی برگزاری جلسات منظم و تخصصی با انجمن های هنرهای تجسمی که در دوره جدید مدیریتی مرکز هنرهای تجسمی پیگیری می شود، برگزار گردید.
ابراهیم حقیقی، بهرام کلهرنیا، شهرزاد اسفرجانی، علیرضا مصطفی زاده، عادل صدر ممتاز، بهداد صالحی و تهمتن امینیان ازجمله چهره های حاضر در این نشست بودند. همینطور سید مصطفی زراوندیان معاون هنری مرکز هنرهای تجسمی هم سهرابی را در این دیدار همراهی می کرد.
نشست های تخصصی با انجمن های صنفی هنرهای تجسمی و همینطور هنرمندان شاخص این حوزه از راهبردهای مهم و جدی است که به صورت منظم و با هدف اتخاذ تصمیمات مناسب در طول سالجاری توسط مرکز هنرهای تجسمی پیگیری و انجام خواهد شد.
به گزارش پیلانو به نقل از مهر، مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۴ در خانه هنرمندان ایران با شرکت ۱۷۳ نفر از اعضای رسمی انجمن و با تأیید نماینده محترم وزارت کار خانم قنبرعلی برگزار گردید.
بر اساس آرا، اعضای اصلی هیئت مدیره دوره دهم انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به شرح زیر انتخاب شدند:
ابراهیم حقیقی: ۱۳۸ رای / ‏‬ بهرام کلهرنیا: ۱۳۷ رای / ‏‬ شهرزاد اسفرجانی: ۱۳۶ رای / ‏‬ علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی: ۱۲۸ رای / ‏‬ عادل صدرممتاز: ۱۱۸ رای / ‏‬ سعید باباوند: ۱۰۱ رای / ‏‬ بهداد صالحی: ۹۵ رای
همچنین تهمتن امینیان با ۸۸ رای بعنوان بازرس اصلی، محمدرضا خاکساری با ۶۰ رای و علیرضا وکیلی ورجوی با ۴۱ رای بعنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و محسن سلیمانی با ۷۲ رای بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

منبع: