با بلیت های ۸۰۰ هزار تومانی زانکو باردیگر روی صحنه می رود

با بلیت های ۸۰۰ هزار تومانی زانکو باردیگر روی صحنه می رود

به گزارش پیلانو، «زانکو» خواننده جوانی که ششم بهمن برای اولین بار به صورت رسمی به روی صحنه رفت، حالا با گذشت یک ماه بار دیگر حضور در صحنه را در کیش و تهران تجربه می کند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، «زانکو»، خواننده جوانی که با آهنگ «مثلا» در میان هوادارانش شناخته می شود، یک ماه قبل ـ ششم بهمن ماه ـ آغازگر اولین کنسرتهای رسمی بعد از مدتی تعطیلی بود و بدین ترتیب اجرای او قفل برگزاری کنسرت ها را شکست. هرچند انتشار ویدیوی هایی از اجرای این خواننده جوان در فضای مجازی، انتقادهایی را متوجه سطح کیفی اجرای او کرد.
بااینکه که همان زمان هم احتمال می رفت علت پیشقدم شدن تیم این خواننده برای برگزاری کنسرت آن هم در وضعیت سکون برگزاری اجراها، برگ برنده ای برای این گروه به لحاظ نداشتن رقیب محسوب شود.
با این همه نکته اینجاست که این خواننده مقرر است همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر، در کیش، با بلیت هایی تا سقف قیمت ۸۰۰ هزار تومان، کنسرت برگزار کند.
«زانکو» اعلام نموده است که مقرر است دوم اسفند در کیش در سالن پانوراما (سانس ساعت ۲۳: ۵۹) و هفتم اسفند در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه برود. قیمت بلیت های کنسرت این خواننده در تهران ۴۹۵ هزار تومان است.
دیگر کنسرت هایی که مقرر است خارج از جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه بروند، اجرای کنسرت نمایش «کافه عاشقی» تا ۱۰ اسفند در پردیس تئاتر شهرزاد و اجرای گروه لیان در دهم اسفند ماه در تالار وحدت است.