دلشاد شبیر شیخ آهنگساز هندی: با فیلم های مجیدی گریه کردم

دلشاد شبیر شیخ آهنگساز هندی: با فیلم های مجیدی گریه کردم

پیلانو: دلشاد شبیر آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان هنرمند مطرح موسیقی کشور هنر در بازدید از موزه ملی سینما از دستاوردهای مثبت همکاری با فیلمسازان ایرانی آگاهی داد.

به گزارش پیلانو به نقل از موزه سینما، دلشاد شبیر شیخ آهنگساز هندی و دستیار آی آر رحمان اظهار داشت: به شدت طرفدار سینمای ایران هستم و شانس خوب من این بود که در نخستین همکاری با ایران در فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی تحت سرپرستی آی آر رحمان حضور داشته باشم و موجب افتخار من است که در این فیلم بسیار عالی همکاری داشتم و پس از آن در فیلم دیگری از آقای مجیدی به نام «آن سوی ابرها» نیز کار کردم و پس از آن در فیلم «سلام بمبئی» به عنوان آهنگساز همکاری داشتم.
وی با اعلان اینکه موجب افتخارش است که در سینمای ایران کار کرده است، اضافه کرد: همکاری با فیلمسازان ایرانی برای من تجربه متفاوتی است برای اینکه سینمای ایران بسیار خالص و زلال است. نخستین فیلمی که از سینمای ایران دیدم «بچه های آسمان» ساخته مجید مجیدی است یادم می آید زمانیکه این فیلم را دیدم گریستم و پس از آن آغاز به دیدن فیلم های ایرانی دیگری کردم و در حال حاضر برای فیلم های ایرانی نیز موسیقی می سازم.
دلشاد شبیر شیخ تصریح کرد: برای حضوردر ورک شاپ آقای «آی آر رحمان» به ایران و جشنواره فیلم فجر دعوت شدم و از این که این کلاس در یک باغ ایرانی زیبا انجام شد بسیار هیجان زده شدم برای اینکه تعریف این باغ ایرانی را زیاد شنیده بودم و درست به همان زیبایی است که از آن تعریف می کردند.
وی با اعلان اینکه از همه بخش های موزه سینمای ایران بازدید کرده است، بیان کرد: از همه فیلم دوستان و سینماگران دعوت می کنم تا از این بنای تاریخی دیدن کنند برای اینکه بسیار زیبا است و افتخار آمیز است که یادگاری های فیلمسازان در این محل نگهداری می شود برای اینکه تجهیزات منحصر به فرد خاصی دارد که این موزه را دیدنی تر کرده است.