کنسرت خواننده جوان پس از دوری چندساله از صحنه

کنسرت خواننده جوان پس از دوری چندساله از صحنه

به گزارش پیلانو، مهدی مدرس، خواننده جوانی که گفته می شود بعد از چند سال اخیرا باردیگر موفق به دریافت مجوز برای فعالیت در حوزه موسیقی شده است، بعد از «زانکو» به روی صحنه می رود.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا بنا بر آنچه سایت ایران کنسرت اعلام نموده است، مهدی مدرس که چندین سال از صحنه به دور بوده است، ۱۳ بهمن ماه در سالن فرهنگسرای بهمن به روی صحنه می رود.
وضعیت فعلی موسیقی، فرصتی را برای آن دسته از خوانندگان موسیقی که کمتر شناخته شده اند فرهم آورده تا بتوانند با عنایت به محدود بودن انتخاب مخاطب ها، آنچه در چنته دارند را در دایره گسترده تری نسبت به قبل عرضه کنند. حال باید دید این خواننده که چندین سال از صحنه اجرا و کشورش دور بوده است، در اجرای پیش روی خود چه خواهد نمود.
در این زمینه بخوانید:
رضا صادقی برای همراهی با زلزله زده ها کنسرت می گذارد
ضربان کنسرت ها ممتد می شود؟
کنسرت مهدی مدرس ساعت ۲۱: ۳۰ روز چهارشنبه، ۱۳ بهمن ماه با قیمت بلیت ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.
همینطور رضا صادقی ـ خواننده موسیقی پاپ کشورمان ـ اعلام نموده است که برای همراهی با زلزله زدگان خوی، کنسرتی را ۲۵ بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه اجرا خواهد نمود.

منبع: