با آهنگسازی حسام ناصری؛ همکاری علیرضا قربانی و گروه موسیقی فلسطینی

با آهنگسازی حسام ناصری؛ همکاری علیرضا قربانی و گروه موسیقی فلسطینی

پیلانو: آهنگ عروج با صدای علیرضا قربانی و اجرای جبران تریو و آهنگسازی و مدیریت هنری حسام ناصری منتشر گردید.
دریافت ۶ MB
به گزارش پیلانو به نقل از مهر، علیرضا قربانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «عروج» را به آهنگسازی و مدیریت هنری حسام ناصری و همراهی مجموعه «جبران تریو» منتشر نمود.
این اثر نخستین همکاری علیرضا قربانی با جبران تریو و در امتداد پروژه های بین المللی این خواننده سرشناس موسیقی ایران است. در آهنگ عروج شنونده دو رباعی از «ابوسعید ابوالخیر» هستیم که این اثر توسط حسام ناصری تنظیم شده ضمن اینکه آرش پاکزاد هم میکس و مستر این آهنگ را انجام داده است.
جبران تریو عنوان یک گروه سه نفره فلسطینی است که فعالیت آن از سال ۲۰۰۴ شروع شد. اعضای این گروه مطرح، سه برادر به اسامی سمیر و وسام و عدنان جبران و از نوازندگان برجسته ساز عود هستند.
اعضای جبران تریو تا کنون پنج آلبوم را منتشر نموده اند و کنسرتهای مختلفی را در اقصی نقاط جهان برگزار کرده اند که همیشه اجراهایشان با استقبال خوب مخاطبان موسیقی مواجه می شود. آنها همین طور با موزیسین های مطرح دنیا نظیر راجر واترز هم همکاری هایی را انجام داده اند.
از سوی دیگر علیرضا قربانی طی ماه های اخیر پروژه های بین المللی خودرا به شکل جدی پیگیری کرده است. آخرین اثر «ربابی» نام داشت که نخستین هم صدایی این خواننده به همراه «عالیم قاسم اف»، خواننده برجسته جمهوری آذربایجان، بود و مدتی پیش منتشر گردید. آن اثر هم با موسیقی حسام ناصری و همراهی نوازندگان سرشناسی از ایران و کشورهای دیگر تولید شده بود.
آهنگ عروج که از طرف موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» انتشار یافته است را می توانید علاوه بر رسانه های معتبر داخلی از تمامی پلت فرم های معتبر موسیقی جهان بشنوید.

منبع: