گفت وگو با مسعود شجاعی طباطبایی ـ داور جشنواره فجر کاریکاتورهایی از چهره هنرمندان روی دیوار می روند

گفت وگو با مسعود شجاعی طباطبایی ـ داور جشنواره فجر کاریکاتورهایی از چهره هنرمندان روی دیوار می روند

به گزارش پیلانو، مسعود شجاعی طباطبایی، داور رشته کارتون و کاریکاتور جشنواره هنرهای تجسمی فجر از برگزاری نمایشگاهی با عنوان «لبخندآفرینان جهان» در این دوره از جشنواره اطلاع داد.
مسعود شجاعی طباطبایی ـ داور جشنواره هنرهای تجسمی فجر ۱۴۰۱ ـ در گفت وگویی با ایسنا می گوید: بخش کاریکاتور هم همچون سایر رشته ها سال جاری به صورت آزاد برگزار شده است و محدودیتی در طرح ها و موضوعات وجود ندارد. همینطور بخشی از آثار دریافت شده، در ارتباط با طراحی چهره هنرمندان می شود.
او کیفیت آثار شرکت کننده در این دوره از جشنواره را بهتر از سال قبل ارزیابی می نماید و می گوید: آثار، درجه یک و از بهترین ها هستند. در این دوره، هم جوانان و هم چهره های پیشکسوت حضور دارند و اتفاق خوبی رقم خواهد خورد.
او با اعلان اینکه مقرر است اتفاق خوبی در رشته کارتون و کاریکاتور جشنواره فجر رخ دهد، در رابطه با یکی از بخش این رشته بیان می کند: ما بخشی با عنوان «لبخندآفرینان جهان» در نظر گرفته ایم که منتخبی از آثار بهترین هنرمندان است؛ ازاین رو میتوان گفت بخش پرجاذبه ای برای قسمت جنبی نمایشگاه خواهیم داشت که کیوریتوری آن هم بر عهده خودم است. این نمایشگاه مقرر است در طبقه سوم فرهنگستان هنر برگزار گردد.
در این زمینه بخوانید:
شمارش معکوس برای افتتاح دومین جشنواره فجر ۱۴۰۱ این راه که می رویم رو به پیشرفت است/گفت وگوی ایسنا با دبیر بخش نگارگری جشنواره تجسمی فجر پای حرفمان محکم ایستاده ایم/گفت وگوی ایسنا با مدیرکل هنرهای تجسمی همه حق دارند در این جشنواره شرکت کنند/ گفت وگوی ایسنا با دبیر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر مرور اخبار جشنواره تجسمی فجر به روایت ایسنا هر هنرمندی دستی بر آتش دارد، بسم الله!/گزارش ایسنا از نشست جشنواره هنرهای تجسمی فجر به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز جمعه ـ هفتم بهمن ماه ـ ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می گردد.