با اعلام دبیرخانه؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره بانوی ایرانی

با اعلام دبیرخانه؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره بانوی ایرانی

به گزارش پیلانو، دبیرخانه جشنواره ملی هنری بانوی ایرانی از فرصت یک هفته ای پایانی برای ارسال آثار به این جشنواره اطلاع داد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی هنری بانوی ایرانی تا پایان هفته جاری اعلام گردید.
اولین جشنواره ملّی هنری بانوی ایرانی با هدف بیان توانمندی های بانوان، نشان دادن جایگاه واقعی بانوان ایرانی، نشان دادن بانوان بعنوان سرمایه انسانی، عرضه الگو به نسل جوان بخصوص دختران، شناسایی و پشتیبانی از هنرمندان مستعد و فعال در حوزه‌ی بانوان و نمایش دستاوردهای هنری آنان و شناساندن بانوان پیشران در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی برگزار می گردد.
علاقمندان و هنرمندان فعال در رشته های عکاسی، نقاشی، گرافیک (پوستر و تایپوگرافی)، بخش فیلم کوتاه (مستند، داستانی، انیمیشن) و بخش ویدئویی (موشن گرافیک، ویدئو آرت، موزیک ویدئو) می توانند آثار خویش را تا ۱۶ دیماه به آدرس سایت جشنواره ib۱۴۰۱.ddns.net ارسال نمایند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۳۶۷۸۴ تماس حاصل کنند.
آثار برپایه محورهای تعیین شده جشنواره مانند بانوان و خانواده، بانوان و کوشش برای صلح، بانوان و هویت سازی، بانوان و کارآفرینی، توانمندی بانوان و کسب مهارت، بانوان و مقاومت، بانوان و پیشرفت علوم، فرهنگ وهنر، بانوان و اشاعه امید و عشق، بانوان و سبک زندگی، نقش رسانه ای بانوان و بانوان و حفظ محیط زیست باشد و از برگزیدگان در رویدادی ملی قدردانی خواهد شد.

منبع: