نورا به گالری خانه عکاسان جوان رسید

نورا به گالری خانه عکاسان جوان رسید

پیلانو: نمایشگاه گروهی عکس نورا جمعه ۲۵ آذر در گالری خانه عکاسان جوان افتتاح می گردد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان، نمایشگاه عکس «نورا» در برگیرنده آثار ۸ عکاس جوان است که آثار خویش را با مبحث نور، در این روزهایی که تیرگی بر هر چیز سایه افکنده، به نمایش خواهند گذاشت.
در این نمایشگاه آثاری از سیدمحمدحسن ابراهیمی، آهو اصولی، نرگس خوشنویسان، صفا رمضانی، آتنا شریفی، فانیذ شهمیرزادی، مهلا صاحبی و آزاده مؤذن جام، در گالری خانه عکاسان به نمایش در خواهند آمد.
در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «رقص نور و سایه، سماع رنگ و نور، جوانه در جوانه پویش و جاودان در جودان زیبایی؛ نه آنکه ما خالقش باشیم که تنها انعکاس آن هستیم. هرچه زیبا و فریباست در هرجا و همه وقت آفریده اوست و ما کمی بیشتر تماشا کردیم، عمیق تر دیدیم و توانستیم با ابزار هنر عکاسی آنرا به تصویر کشیم. آنچه بود و هست و همه مان ساده از کنارش می گذریم، ما که جان خود با نور شستیم، در رقص نورا، دیگرانی را فرا می خوانیم که اگر چشمان تان می طلبد: «بسم الله نور»
نمایشگاه گروهی عکس «نورا» آثار هنرمندان فارغ التحصیل خانه عکاسان جوان است که در تاریخ جمعه ۲۵ آذر ساعت ۱۷ افتتاح و تا دوم دی، ادامه دارد. گالری خانه عکاسان در خیابان ولیعصر، خیابان اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ واقع است. این گالری روزهای شنبه تعطیل می باشد.