آلبوم آرمان مهربان منتشر شد؛ از بهار بیشتر را رایگان دانلود کنید

آلبوم آرمان مهربان منتشر شد؛ از بهار بیشتر را رایگان دانلود کنید

پیلانو: آلبوم از بهار بیشتر به آهنگسازی و تنظیم آرمان مهربان، دکلمه سید محمدحسین موسوی تبار و خوانندگی وهاب ابراهیمی توسط موسسه شهرستان ادب پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، «از بهار بیشتر» عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های منتشرشده در ژانر موسیقی کلاسیک ایران است که توسط موسسه «شهرستان ادب» در قالب یک اثر رایگان در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.
در این آلبوم آرمان مهربان به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده، سید محمدحسین موسوی تبار برای دکلمه و وهاب ابراهیم به عنوان خواننده حضور دارند.
آرمان مهربان نوازنده پیانو، علیرضا دریایی نوازنده ویولن و ویولن آلتو و سامان سقایی نوازنده گیتاربیس اعضای گروه اجرای موسیقی این آلبوم را می سازند.
«کاشکی» با شعر علی داودی، «سفر ایستگاه» با شعر قیصر امین پور، «چشم و هم چشمی» با شعر علی محمد مودب، «آواز دوره گرد» با شعر مرتضی امیری اسفندقه، «حیرت نکن» با شعر مهدی جهاندار، «قایق کاغذی» با شعر محمدمهدی سیار، «جدایی» با شعر اسماعیل امینی، «آن کهنه راوی» با شعر سعید حدادیان، «می شود شود هنوز» با شعر مصطفی علی پور، «باورم نمی شود» با شعر محمد حسین نعمتی، «زنهار» با شعر سیدعلی لواسانی و «کدام گریه» با شعر محمدرضا شکارسری قطعاتی هستند که در این آلبوم در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

آرمان مهربان همچون آهنگسازان جوان موسیقی کشورمان است که مدتی پیش نیز آلبوم «پوئم سمفونی سرباز» را توسط ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما به رهبری ارکستر آرش امینی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر نموده بود.

منبع: