تصاویری از غوطه ور شدن در آثار 3 هنرمند بزرگ

تصاویری از غوطه ور شدن در آثار 3 هنرمند بزرگ

به گزارش پیلانو، یک نمایشگاه هنری که با سبک غوطه ور شدن در «دوبی» برگزار شده است، فرصت تماشای متفاوت آثار انتزاعی «کاندینسکی»، نقاشی های رنگی «پاول کله» و معماری خیره کننده «گائودی» را فراهم نموده است.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از نشنال، نمایشگاه جدیدی در مرکز «نور بی نهایت» واقع در «دوبی» مجموعه ای از آثار سه هنرمندان برجسته جهان را به روشی متفاوت به نمایش می گذارد.
نمایشگاه ۴۵ دقیقه ای «خیزش ارتعاش» که از روز جمعه شروع به کار کرده است، مجموعه ای از آثار هنری «پاول کله» (Paul Klee) هنرمند سوئیسی ـ آلمانی، نقاشی های «واسیلی کاندینسکی» نقاش روس و «آنتونی گائودی» معمار مشهور اسپانیایی را به تصویر می کشد.

«آنا پائولا» مدیر مرکز «نور بی نهایت» اعتقاد دارد با این که آثار هنری متفاوتی را خلق کرده اند، اما هر سه آنها تلاش کردند در معنای هنر انقلابی به وجود بیاورند. «پائولا» بیان نمود: «کاندینسکی با سبک انتزاعی، «کله» با بازی با رنگ به روشی موسیقیایی و «گائودی» با معرفی شکل های طبیعی در معماری هایش این کار را انجام دادند.»

آثار «کله» در چارچوب بخشی به نام «نقاش موسیقی» بر روی دیوارها و کفپوش سالن به معرض نمایش گذاشته می شوند. همزمان با نمایش نقاشی های وی قطعاتی از موسیقی «موتسارت» هم پخش می شود.
«ادیسه انتزاعی» عنوان بخشی از نمایش است که به آثار «کاندینسکی» اختصاص دارد. از این هنرمند بعنوان نقاش انتزاعی پیشگام در هنر غرب یاد می شود.

بخش پایانی و ۱۵ دقیقه ای این نمایش هم به «آنتونی گائودی» معمار اسپانیایی که برای طراحی کلیسای «ساگرادا فامیلیا» شهرت دارد اختصاص پیدا کرده است.

منبع: