عبادرضا اسلامی كولایی به پیلانو اعلام كرد آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی آیند

عبادرضا اسلامی كولایی به پیلانو اعلام كرد آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی آیند

به گزارش پیلانو موزه هنرهای معاصر تهران درست همزمان با شروع سال جدید، شاهد یک تغییر مدیریت بود که به دنبال آن عبادرضا اسلامی کولایی بعنوان مدیر جدید این مکان فرهنگی و هنری ارائه شد. بعد از اتمام آخرین نمایشگاه به نام «پنج گنج»، ۳۳ روزی می شود که موزه هنرهای معاصر تهران صرفاً در بخش اداری و احیانا فروش کتاب باز است. درهای این مکان فرهنگی و هنری اما بالأخره چه زمانی به روی دوستداران هنرهای تجسمی باز خواهد شد و نمایشگاه بعدی در چه تاریخی افتتاح خواهد شد؟
عبادرضا اسلامی کولایی، مدیر موزه هنرهای معاصر تهران در گفت وگویی با ایسنا برنامه موزه برای نمایشگاه جدید را چنین تشریح کرد: «۱۸ خرداد ماه شورایی برای برگزاری یک نمایشگاه در حوزه هنر مفهومی تشکیل شد و هم اکنون کیوریتور آن تمام کارهای لازم را انجام داده است.»

او افزود: «این نمایشگاه مقرر است آثار گنجینه را به نمایش بگذارد و درواقع برای افرادی است که می گفتند چرا آثار گنجینه را به نمایش نمی گذارید. همینطور قسمت دوم کارهای علی نصیر است که امروز جلسه آن تشکیل شد و از قبل هم صحبت کردیم و تاریخ را قطعی کردیم. فکر می کنم این نمایشگاه یک هفته بعد از هنر مفهومی برگزار می شود.»
عبادرضا اسلامی کولایی