رونمایی از اعلان جشنواره هنرزنده است

رونمایی از اعلان جشنواره هنرزنده است

پیلانو: آیین رونمایی از پوستر جشنواره آنلاین «هنرزنده است» اجرا شد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی جشنواره آنلاین «هنر زنده است»، پوستر این رویداد هنری با تاکید بر شعار پویایی و بالندگی هنر در ایام سختِ همه گیری کووید ۱۹، رونمایی گردید.
کیانوش غریب پور طراح لوگو جشنواره است و سیروس سلیمی پوستر جشنواره «هنر زنده است» را با نگاهی به تلفیق عناصر مدرن گرافیک با نقوش اصیل هنر ایرانی طراحی نموده است.
سیروس سلیمی که مدیریت هنری این رویداد را نیز برعهده دارد، در این زمینه اظهار داشت: «پوستر جشنواره «هنرزنده است»، با تاکید بر شعار پویایی و بالندگی هنر در ایام سختِ همه گیری کووید ۱۹ که تمامی فعالیت ها و نگرش نوع بشر در همه ی جهان را دگرگون کرده، طراحی شده است.»
این طراح گرافیک افزود: «در این پوستر جوانه های رشد و شکوفایی هنر را می بینیم که چگونه از درون نشانِ جشنواره روییدن گرفته، رشد کرده و در شکل یکی از نقوش و سمبل های آشنای هنر ایران زمین یعنی اسلیمی، پیچ و تابِ خوش قد و قامتش را به رخ می کشد. هنر زنده است چون جهان، هنرمندان و مخاطبان زنده اند…»
جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفند در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار می گردد.
اولین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» با حمایت: مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر»، تهران۱۴۰۰، شهرداری تهران، بنیاد رودکی، مجموعه فرهنگی هنری مربع ۱۱، پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب، سایت تیوال و آژانس تبلیغاتی بادکوبه برگزار می گردد.

منبع: