مرکز تماس و خدمات همکال

مرکز تماس و خدمات همکال

پیلانو: واحد ارتباط با مشتریان، ویترین کسب‌وکار و سازمان شماست، با همکال می‌توانید ویترین کسب‌وکار خود را زیبا و حرفه‌ای بسازید.

به خوشنودی ایزد یکتا

 

«همکال» چطور به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

 

یکی از راه‌هایی که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا بر روی فعالیت اصلی خود تمرکز کنند و با این تمرکز، کیفیت خدمات و محصولات خود و همچنین بازار خود را افزایش دهند و هزینه‌های خود را کم کنند، برون‌سپاری فعالیت‌های جانبی است. مرکز تماس و خدمات همکال، یکی از تامین‌کننده‌های خدمات قابل برون‌سپاری برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهاست. همکال از سال 1399 شکل گرفت و پس از 2 سال، به رشد و پایداری قابل توجهی رسیده است.

مرکز تماس همکال چه می‌کند؟ شرکت‌ها، کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند مرکز تماس یا مرکز ارتباطات (callcenter) خود را به همکال بسپرند، منشی مجازی دریافت کنند و برای نظرسنجی و تحقیقات بازار از همکال کمک بگیرند. بازاریابی و فروش تلفنی هم از خدمات همکال است. کسب‌وکارها با خدمت تماس شاد همکال، می‌توانند رضایت مشتریان را بسنجند و وفاداری ایشان را بیشتر کنند. در کنار این خدمات، همکال می‌تواند در نظارت بر محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) ، نظارت داشته باشد، تمیزسازی و ورود اطلاعات به سامانه‌ها را انجام دهد و پردازش سفارش‌ها و پیگیری تلفنی تسویه حساب‌های مشتریان را انجام دهد.

10 پاسخ به این سوال که چرا باید از همکال استفاده کنیم؟

برون‌سپاری، خصوصا برون‌سپاری مرکز تماس، دارای مزیت‌های فراوانی است، از جمله افزایش پایداری با برون‌سپاری مرکزتماس، کاهش هزینه نسبت به ایجاد مرکزتماس، پیچیدگی مدیریت منابع انسانی و افزایش انعطاف‌پذیری سازمان. همکال، علاوه بر مزیت‌های عمومی برون‌سپاری، نسبت به رقبای خود دارای مزیت‌هایی است که در ادامه آمده است.

1)کاهش تعرفه خدمات با الگوگیری از برترین مراکز تماس دنیا

حتما شما هم می‌دانید که هنگامی که به بسیاری از شرکت‌های مطرح اروپایی و آمریکایی تماس می‌گیرید، پشتیبانان و کارشناسان تماس از فلیپین، هند و تایلند پاسخ شما را می‌دهند. چراکه نیروی انسانی متخصصی که می‌تواند انگلیسی صحبت کند، در این کشورها ارزان‌تر است. همکال هم در شهرستان همدان شکل گرفت تا برای کسب‌وکارهای مستقر در شهرهای بزرگ‌تر کشور (و شاید در آینده برای کسب‌وکارهای خارج از کشور) بتواند با هزینه پایین‌تری خدمات خود را ارائه دهد. هم‌اکنون قیمت خدمت مرکز تماس همکال تا 30 درصد پایین‌تر از رقبای خود است.

2)تست رایگان خدمات

قیمت مقرون‌به‌صرفه همکال، شاید باعث شود برخی به کیفیت خدمات همکال، شک کنند. برای همین همکال برای کسب اطمینان مشتریان، امکان استفاده رایگان از خدماتش را برای مشتریانش فراهم کرده است. همکال با ارائه صوت مکالمات به کارفرمایان، خدمات خود را در معرض ارزیابی کارفرمایان قرار دهد. در اینجا هم تعدادی از نمونه صوت‌های مکالمات کارشناسا تماس همکال آمده است.

3)ارائه پنل و همچنین گزارش‌های لحظه‌ای و دقیق

همکال صوت ضبط شده تماس‌ها را به کارفرمایان ارائه می‌دهد. همکال خود را چشم و گوش کارفرمایانش می‌داند و فراتر از نیازهای آن‌ها، گزارش‌هایی را به صورت دوره‌ای تنظیم می‌کند و در اختیار کارفرما قرار می‌دهد و با ارائه بازخوردهای لحظه‌ای در موارد ضروری، امکان واکنش سریع را برای کسب‌وکارها فراهم می‌آورد. همکال برای مشتریان خود، پنل اختصاصی برای ارزیابی عملکرد کارشناسان تماس ارائه می‌دهد. ارائه این گزارش‌ها و امکانات توسط بسیاری از مرکز تماس دیگر، نیازمند پرداخت هزینه اضافی است.

4)نیروی انسانی حرفه‌ای و با تجربه

همکال با یک تیم 8 نفره آغاز به کار کرد و هم‌اکنون 30 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. کارشناسان تماس این مجموعه، از بین بیش از 750 نفر انتخاب شده‌اند. همکال در گزینش و جذب همکاران خود، بسیار حساس است و به شاخص‌هایی مثل هوش و قدرت یادگیری بالا، تجربه و فن بیان مناسب توجه می‌کند. در اینجا هم بخشی از تاییدیه‌های کارفرمایان و مشتریان همکال آمده است.

5)ارائه شماره تلفن اختصاصی و نرم‌افزار مرکز تماس

مرکز تماس همکال از شماره تلفن‌های اشتراکی برای مشتریان استفاده نمی‌کند و خط تلفن اختصاصی برای ایشان در نظر می‌گیرد. شماره‌های اختصاصی شما می‌تواند مربوط با کد شهر مورد نظر شما باشد. علاوه بر این، نرم‌افزار مرکز تماس همکال (که به صورت رایگان برای مشتریان استفاده می‌شود) دارای قابلیت‌های فراوانی است و با استفاده از آن انواع قوانین تماس را می‌توان اعمال کرد.

6)امنیت اطلاعات

همکال با کارفرمایان خود توافقنامه عدم افشای اطلاعات (NDA) امضا می‌کند. بنابراین، کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند با خیال راحت، اطلاعات مخاطبان و مشتریان خود را برای پشتیبانی، در اختیار همکال بگذارند و به سامانه‌های مورد نیاز دسترسی بدهند.

7)اشتراک تجربه همکال با کسب‌وکارها

هسته اصلی همکال، قبل از ایجاد این مجموعه، چندین سال تجربه پشتیبانی از سازمان‌ها و کسب‌وکارها را برعهده داشتند. علاوه بر این، همکال از زمان شکل‌گیری خود، مشتریان متعددی جذب کرده است و از طریق تعامل با این کسب‌وکارها به دانش سازمانی و تجربه خوبی رسیده است که آن را در اختیار سایر کارفرمایان خود قرار می‌دهد.

8)فراتر از آنچه از مرکز تماس انتظار دارید!

همکال برای تقویت پشتیبانی از کسب‌وکارها و رفع نیازهای بیشتری از مشتریان، پنل پیامکی، پشتیبانی چتی و ایمیلی فراهم می‌کند. سازمان‌ها امور دبیرخانه‌ای (فکس، ارسال نامه و …) خود را نیز می‌توانند به همکال بسپرند. به صورت کلی می‌توان گفت هرچه را که کسب‌وکارها برای پشتیبانی از مشتریان و مخاطبان خود نیاز دارند، همه در همکال جمع شده است. علاوه بر این، شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند بخشی از مرکز تماس خود را به همکال بسپرند و برای پروژه‌ها نیز، از این مرکز تماس استفاده کنند.

9)تعداد مشتریان بالا با وجود مدت زمان کوتاه شکل‌گیری

بسیاری از کارفرمایان در ایران، به سختی حاضر به برون‌سپاری خدمات خود هستند. با این وجود، همکال در مدت زمان کوتاه از زمان شکل‌گیری توانسته اعتماد 10 سازمان و کسب‌وکار را برای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها کسب کند که از این میان می‌توان به مجموعه‌های باسلام، هست‌اینجا، کنجد، طبایع، قسطا، روشن و داروگ اشاره کرد.

10)انعطاف‌پذیر و چابک

بسیاری از مراکز تماس کشور، برای استقرار و ارائه خدمت پشتیبانی و مرکز تماس، نیاز به چند هفته زمان دارند. این کار در همکال تنها 1 هفته طول می‌کشد؛ حتی کمتر! برای اصلاح خدمات و بازبینی سناریوهای تماس، همکال به سرعت عمل می‌کند و در صورت نیاز دسترسی مستقیم بین کارشناسان تماس و کارفرمایان را فراهم می‌کند.

 

واحد ارتباط با مشتریان، ویترین کسب‌وکار و سازمان شماست، با همکال می‌توانید ویترین کسب‌وکار خود را زیبا و حرفه‌ای بسازید. برای آشنایی بیشتر با همکال و خدماتش می‌توانید به وبسایت hamcall.ir سر بزنید و کاتالوگ همکال را از اینجا مشاهده کنید.

 

با همکال، سبک‌تر شو، بلندتر پرواز کن!