حجت الاسلام قمی از نمایشگاه همین دست افشانی حروف بازدید کرد

حجت الاسلام قمی از نمایشگاه همین دست افشانی حروف بازدید کرد

حجت الاسلام قمی بیان کرد به کارگیری این تابلوها در تبلیغات، اِلمان های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، موجب دیده شدن هنرمندان جوان می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، در بازدید از نمایشگاه گروهی خط نگاره های دانشجویان سوره و هنرجویان روح اله دلخانی با عنوان «همین دَست افشانیِ حروف» که در گالری ابوالفضل عالی درحال برگزاری است، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که دانشگاه سوره با همکاری حوزه هنری نمایشگاه مشترکی را از هنر دانشجویان خود برگزار کرد. این آثار با مضامین مکتبی، توسط دانشجویانی خلق شده است که بیشتر آنها خانم هستند. از نکات برجسته این نمایشگاه، به فروش رفتن برخی از تابلوها است. ان شاءالله این نمایشگاه طلیعه همکاریهای جدیدتری بین دانشگاه سوره و حوزه هنری باشد.
وی اضافه کرد: به کارگیری این تابلوها در تبلیغات، اِلمان های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، موجب دیده شدن هنرمندان جوان می شود.
نمایشگاه گروهی خط نگاره های دانشجویان سوره و هنرجویان روح اله دلخانی با عنوان «همین دَست افشانیِ حروف» از تاریخ سه شنبه ۱۶ آذر تا ۲۴ آذر، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است.
از نکات برجسته این نمایشگاه می توان به اکثریت شرکت کنندگان دانشجویان دختر اشاره نمود که با فروش برخی از تابلوهای در معرض نمایش، زمینه اشتغال زایی و کسب درآمد را برای خود فراهم نموده اند.