نمایش آثاری از ممیز، معتبر، اویسی، محجوبی و بانگیز برای نخستین بار

نمایش آثاری از ممیز، معتبر، اویسی، محجوبی و بانگیز برای نخستین بار

پیلانو: در مجموعه ای که ˮصباˮ از آثار بیش از ۳۰ هنرمند پیشکسوت و صاحب نام معاصر کشور، روز جمعه ۲۶ فرورودین رونمایی می نماید، آثاری از زنده یاد مرتضی ممیز، ناصر اویسی، منوچهر معتبر، رضا بانگیز، حسین محجوبی، بهرام دبیری، زنده یاد اسماعیل توکلی (مش اسماعیل) و یعقوب امدادیان برای اولین بار به نمایش درمی آید.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا – وابسته به فرهنگستان هنر، این نمایگاه با عنوان “عمارت صبا” ساعت ۱۸ تا ۲۰: ۳۰ در نگارخانه خیال با حضور هنرمندان و تمامی علاقمندان گشایش می یابد.
نمایشگاه شامل بیشتر از ۶۰ اثر از ۳۱ هنرمندان ایرانی است که بیشتر آنان از چهرهای شاخص و نام آور هنر معاصر ایران به شمار می روند.
در کنار عرضه آثاری دیده نشده از هنرمندانی که نامشان آمده نام آشنایانی چون: جلال شباهنگی، احمد نصرالهی، آنه محمد تاتاری، محمد هادی فدوی، جعفر نجیبی، منوچهر نیازی، یعقوب عمامه پیچ، شهلا حبیبی، حمید پازوکی، محمد معمارزاده، صداقت جباری، محمد حسین جعفری و… هم با آثار خود حضور دارند.
“عمارت صبا” تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ میزبان تمامی بازدیدکنندگان خواهد بود و در جریان آن تنوعی از سبک ها و گرایشهای متعدد هنری چند دهه اخیر در چارچوب های متنوع از نقاشی، مجسمه وحجم، عکاسی در معرض تماشای عموم قرار می گیرد.
برگزاری این نمایشگاه با همکاری و مشارکت مجموعه داران هنری و به همت محمود طوفان صورت می گیرد.

منبع: