برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان من کوب نمایش دو

برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان من کوب نمایش دو

پیلانو: من کوب نمایش دو عنوان نمایشگاه بابک امجد است که جمعه ششم اسفند در گالری شهریاران افتتاح می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی گالری، بابک امجد در ادامه پروژه «من کوب» و بعد از نمایش طراحی هایش، این دفعه در «من کوب نمایش دو» تعداد ۱۰ نقاشی رنگ روغن بر بوم و در ابعاد مختلف را نمایش می دهد.
گالری هنری پژوهشی شهریاران، پروژه کیوریتوریتال «من کوب» را با ۲ نمایش برمبنای مفهوم «خانه» اجرا می کند. احسان شعردوست به نمایندگی از گروه کیوریتور این نمایش اظهار داشت: پروژه «من کوب» با نمایش طراحی های بابک امجد با عنوان «من کوب» در تیرماه ۱۴۰۰ شروع شد. امجد در آن نمایش، «خانه» را در جایگاه یک چارچوبِ مصنوعِ ذهنی و مادی به تصویر می کشد که عمیق ترین تجاربِ زیستیِ او را با خود و با دیگری شروع و به انتها می رساند. در این طراحی ها، «زیستن» یک تلاش «من کوب» نام می گیرد، در مسیرِ ایجادِ یک قطعیت برای انسانی که خانه ندارد. حال در تکمیل چرخه‌ی این پروژه، امجد در «من کوب نمایش دو» نقاشی های خودرا به نمایش می گذارد که در ادامه کاوشهای طراحی هایش، در نهایت به یک خودآگاهی از چیستی «خانه» و «من» می رسد.
بابک امجد (۱۳۵۱، تبریز) طراح، نقاش، دیجیتال آرتیست و ویدئوآرتیست، دیپلم نقاشی از هنرستان هنرهای تجسمی میرک تبریز (۱۳۷۰) و کارشناس نقاشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران (۱۳۷۷) است. وی در نمایشگاه های انفرادی و گروهی مختلفی در سطح ملی و بین المللی شرکت داشته است.
همزمان با شروع به کار این نمایشگاه، گالری شهریاران از اولین کتاب از مجموعه «آرتولوژی» خود با عنوان «من کوب؛ پرونده یک پروژه کیوریتوریال» رونمایی خواهدنمود که به این پروژه اختصاص یافته است.
این نمایشگاه در روز جمعه ششم اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل گالری به آدرس خیابان قائم مقام فراهانی، پایین تر از بهشتی، کوچه دهم، پلاک ۲۴، طبقه ۳، واحد ۱۵ افتتاح می شود و تا یک هفته امکان بازدید با هماهنگی و همین طور بازدید مجازی بوسیله سایت گالری (shaargallery.com) برای علاقه مندان برقرار است.

منبع: