شروع به کار نمایشگاه آدم ها و افسانه ها در گالری ویژه

شروع به کار نمایشگاه آدم ها و افسانه ها در گالری ویژه

به گزارش پیلانو ۲۱ اثر بهرام دبیری در چارچوب نمایشگاه آدم ها و افسانه ها روز جمعه ۲۹ بهمن در گالری ویژه افتتاح می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، «آدم ها و افسانه ها» عنوان نمایشگاه مجموعه ای از آثار بهرام دبیری است که به انتخاب امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی و مجید عباسی روز جمعه ۲۹ بهمن در گالری ویژه بازنشر و به نمایش در می آید.
این نمایشگاه مجموعه ای منتخب از آثار بهرام دبیری است که توسط امراله فرهادی آردکپان، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی و مجید عباسی گردآوری و به صورت انحصاری توسط نگارخانه ویژه بازنشر و به معرض نمایش گذاشته می شود.
آثار انتخاب شده این نمایشگاه ۲۱ اثر است که به تعداد محدود ۳۰ نسخه از هر کدام روی مقواهای ایتالیایی کتان فابریانو (رزاسپینا و تیه پولو) و کرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس، مشکی کوب شده است.
بسیاری از این تک اثرها بعد از چاپ، با رنگ آکریلیک، پاستل، مداد رنگی یا رنگ های دیگر، توسط هنرمند رنگ گذاری، شماره گذاری و امضا شده که هرکدام حکم یک اثر اصل و بدیع را دارد.
کاتالوگ نفیس این آثار هم در ۷۲ صفحه به تعداد ۵۰۰ نسخه انتشار یافته که ۲۰۰ جلد آن، با صحافی ویژه شماره گذاری شده و با امضای هنرمند در این نمایشگاه عرضه می شود.
نمایشگاه «آدم ها و افسانه ها» از ۲۹ بهمن تا ۲۰ اسفند در نگارخانه ویژه برگزار می شود. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، خیابان سوم جنوب غربی، میدان سوم، ساختمان شماره ۵، نگارخانه ویژه رجوع کنند.

منبع: