برگزاری کنسرتی با هنرمندان اوتیسم، سندروم داون و سی پی

برگزاری کنسرتی با هنرمندان اوتیسم، سندروم داون و سی پی

به گزارش پیلانو کنسرت گروه «مهر و ما» جمعه ۱۵ بهمن ماه سالجاری ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می گردد که این گروه متشکل از افرادی است که اوتیسم، سندروم دان و سی پی هستند.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی پروژه، عالم نتاج بنیان گذار گروه «مهر و ما» اظهار داشت: این گروه هشتم بهمن ماه در سالن جلیل شهناز به اجرای برنامه پرداختند که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه گردید و مقرر است کنسرتهای این گروه در بهار سال آینده ادامه یابد. همینطور در تدارک و برنامه ریزی هستیم تا این گروه در اواخر بهمن ماه هم باردیگر به صحنه رود؛ چونکه کنسرتهای قبلی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
ایشان در ادامه اظهار داشت: گروه «مهر و ما» اعضایی از جنس نور و شادی دارد. عزیزانی که از محدودیت های اوتیسم و سی پی و سندروم دان با عشق و انگیزه عبور کردند و با انگیزه رشد روز افزون و شکوفا کردن استعدادهایشان را داشتند. اجرای کنسرت و تئاتر زمینه ساز بسیار ارزشمندی در جهت رشد و شکوفا شدن استعدادهای این عزیزان، رشد توانمندی های آنها و ایجاد انگیزه به منظور زندگی با هدف رسیدن به خود واقعیشان است. این برنامه ها تأثیر به سزایی در خود باوری این عزیزان داشته و خواهد داشت که بتوانند از تمام محدودیت ها عبور کنند و به قله کمال خواسته هایشان برسند.
وی تصریح کرد: در این کنسرت قطعاتی چون من به تو فکر می کنم، گنجشک اشی مشی، اندک اندک جمع مستان، ببار ای بارون ببار، عاشقم من و… توسط اعضای گروه برای مخاطبان اجرا می شود.
او در آخر اظهار داشت: امیر شیرزادی، امیرمحمد کمالی، بهنام جلالی، بهزاد جلالی، محمد زرینی خواه، امین حاجیان، میعاد عرب، مهدی رحم دل، امیده مردی حکم آبادی، بهاره فرشباف، داریوش چهار دلی، سمیرا آتشران، شادی شیخ محمدزاده، عطیه کتابچی، ماندانا صفوی، مدینه صابری، نازنین ایزد پناه، نرگس روشن اخگر، نسترن پور مقدم، نیلوفر روحانی و… از اعضای گروه «مهر و ما» هستند.