افتتاح نمایشگاه مجازی آثار شجاعی طباطبایی

افتتاح نمایشگاه مجازی آثار شجاعی طباطبایی

پیلانو: به همت حوزه هنری دیجیتال نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور آثار سید مسعود شجاعی طباطبایی راه اندازی شد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه مجازی «کارتون و کاریکاتور» شامل ۳۰ اثر کارتونی از مجموعه آثار سیدمسعود شجاعی طباطبایی است.
علاقه مندان می توانند از راه لینک http: //hozehonari.ir/galleries/shojaee/01/ از این نمایشگاه بازدید نمایند.
سید مسعود شجاعی طباطبایی متولد سال ۱۳۴۲ در تهران است. وی فارغ التحصیل مقاطع لیسانس نقاشی و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه های تهران و تربیت مدرس است.
همچنین، نمایشگاه آثار نگارگری با عنوان «تا آسمان» در نگارخانه هنرهای معاصر کیش با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می گردد.
همزمان با ایام دهه فجر و با همکاری حوزه هنری و سازمان منطقه آزاد کیش، آئین بازگشایی نگارخانه هنرهای معاصر کیش با نمایشگاهی از آثار استاد امیرحسین آقامیری با عنوان «تا آسمان»، روز دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ برگزار می گردد. این مراسم با حضور امیرحسین آقامیری خالق آثار این نمایشگاه انجام می شود.
در این نمایشگاه تعداد ۴۴ اثر از امیرحسین آقامیری از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن در نگارخانه هنرهای معاصر کیش مورد بازدید عموم مردم قرار می گیرد.
شایان ذکر است علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در زمان یاد شده هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به نگارخانه هنرهای معاصر کیش واقع در میدان آبشار، بلوار هنر رجوع کنند.

منبع: