جوایز گرمی به تعویق افتاد

جوایز گرمی به تعویق افتاد

به گزارش پیلانو برگزاری مراسم اعظای جوایز موسیقی گرمی به علت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد.
به گزارش پیلانو به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم اعطای جوایز سالانه موسیقی قرار بود در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در لس آنجلس برگزار گردد که در سایه افزایش موراد مبتلا شدن به سویه جدید ویروس کرونا به تعویق افتاد و هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این مراسم اعلام نشده است.
شبکه CBS و آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط در اطلاعیه ای اعلام کردند: «پس از بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق با مقامات شهری و ایالتی، کارشناسان بهداشت و ایمنی، جامعه هنرمندان و شرکای مختلف ما، شصت و چهارمین دوره جوایز سالانه گرمی را به تعویق افتاد.
سلامت و ایمنی افراد جامعه موسیقی، مخاطبان و صدها نفری که خستگی ناپذیر برای برگزاری جوایز تلاش می کنند، اولویت اصلی ماست. با عنایت به عدم قطعیت پیرامون نوع اُمیکرون برگزاری مراسم در ۳۱ ژانویه با خطرات زیادی همراه می باشد. ما مشتاقانه منتظر برگزاری جشن “بزرگترین شب موسیقی” در تاریخی در آینده هستیم که بزودی اعلام خواهد شد.»
تابحال چندین رویداد در سال جدید میلادی به تعویق افتاده اند که از آن جمله میتوان به جوایز سینمایی انتخاب منتقدان، جوایز گاورنر آکادمی اسکار و موسسه فیلم آمریکا اشاره نمود. همینطور برگزاری جشنواره فیلم پالم اسپرینگز به صورت کلی لغو شد و جشنواره ساندنس هم به صورت کاملا آنلاین برپا خواهد شد.

منبع: