جواد نوبهار با خنجرها سایه ندارند به ساربان می آید

جواد نوبهار با خنجرها سایه ندارند به ساربان می آید

پیلانو: نمایشگاه آثار طبیعت بیجان جواد نوبهار با عنوان خنجرها سایه ندارند سوم دی ماه در گالری ساربان گشایش می یابد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی گالری، نمایشگاه آثار جواد نوبهار با عنوان «خنجرها سایه ندارند» جمعه سوم دی ماه ۱۴۰۰ در گالری ساربان افتتاح می شود.
جواد نوبهار عضو هیأت علمی دانشگاه هنر تهران است. نوبهار در سالهای اخیر به طبیعت بی جان توجه ویژه ای داشته و این نمایشگاه نیز از مجموعه طبیعت بی جان های وی است.
جواد نوبهار متولد ۱۳۴۵ در تبریز است. رشته ی نقاشی را در هنرستان میرک تبریز و دانشگاه هنر تهران به انتها برد و در سال ۹۴ موفق به دریافت مدرک درجه ی یک هنری شد. او از سال ۶۹ تا حالا در چهار نمایشگاه انفرادی و بیش از صد نمایشگاه گروهی در تهران، تبریز، اکراین، سوریه، عربستان، فرانسه و آمریکا شرکت داشته است.
در استیتمنت این نمایشگاه که به قلم رضوان صادق زاده آمده است: «آثار جواد نوبهار به مفهوم دقیق کلمه «نقاشی» است؛ همین طور بیان استعاری مسائل اجتماعی از منظر نقاش نیز است. ظاهر ساده و آرام این آثار که بر آمده از شخصیت خالقشان است، حکایت از عمق پرآشوبشان دارد».
نمایشگاه نقاشی «خنجرها سایه ندارند» جمعه سوم دی ماه ۱۴۰۰ در گالری ساربان واقع در خیابان هویزه غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره ی ۱۳۰ افتتاح می شود و تا سیزدهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: