در تذكر شفاهی مطرح شد؛ موسوی: برای هنرمندان احترام قائل هستم

در تذكر شفاهی مطرح شد؛ موسوی: برای هنرمندان احترام قائل هستم

به گزارش پیلانو نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آنها پوزش می طلبم.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره حاشیه هایی که پیرامون مصاحبه اخیر او به وجود آمده است، اظهار داشت: باتوجه به مسئله ای که طی چند روز گذشته دیده ام باید بگویم با هر خبرنگاری مصاحبه نکنید.
وی اضافه کرد: چند روز پیش مصاحبه ای با من شد که در آن خبرنگار از من سوال کرد چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات آلات موسیقی تعلق نمی گیرد که پاسخ دادم آیا نان مردم، کالاهای اساسی و معیشت مردم اولویت دارد یا واردات کالاهای این چنینی؟
نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به این که برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آنها پوزش می طلبم، اشاره کرد: تعجب من از صدا وسیما است چرا در شبکه ۵ شب گذشته مجری برنامه مطالبی را نثار من کرد؟ ای کاش مجری درباب آن تحقیق می کرد که آیا مصاحبه تحریف شده یا خیر؟ تا مظلوم واقع نشوم.
موسوی اظهار داشت: امیدوار هستم رییس سازمان صدا و سیما در این خصوص تدبیر خوبی اتخاذ کند برای اینکه نه فقط به من بلکه به کل نمایندگان اهانت شده است.

منبع: