نمایشگاهی از آثار هنرمندان دهه های آغازین ورود هنر مدرن به ایران

نمایشگاهی از آثار هنرمندان دهه های آغازین ورود هنر مدرن به ایران

پیلانو: هشتمین نمایشگاه «کلکسیونر» در آرتیبیشن با آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندانِ دهه های آغازین ورود هنر مدرن به ایران افتتاح می شود.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، این نمایشگاه باتوجه به اعلام محدودیت های کرونا بصورت آنلاین از روز جمعه هجده تیرماه دایر خواهد شد، اما برای علاقمندانی که مایل به بازدید از آثار هستند می توانند با هماهنگی قبلی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی به آرتیبیشن بیایند.
هشتمین دوره‌ی این نمایشگاه با تعداد ۲۲ اثر از هنرمندانی چون سهراب سپهری، محسن وزیری مقدم، هوشنگ پزشک نیا، مسعود عربشاهی، گارنیک درهاکوپیان، سیراک ملکونیان، احمد اسفندیاری، نیکزاد نجومی، پرویز کلانتری، صادق تبریزی، فریده لاشایی، عبدالرضا دریابیگی، پروانه اعتمادی، منصوره حسینی، محمدعلی ترقی جاه، نصرالله افجه ای، محمد فاسونکی، منوچهر معتبر، منوچهر نیازی، جلال شباهنگی، ناصر اویسی، و مکرمه قنبری برگزار می شود.
تعریف نمایشگاه های کلکسیونر که این دفعه هشتمین دوره آن در تیرماه ۱۴۰۰ با همکاری گالری داران و مجموعه داران برگزار می شود، بمنظور ارائه و گردش آثار و هنرمندان پیشکسوت و پیشرو در بین کلکسیون آثار مجموعه داران بوده است.
آدرس گالری تهران خیابان شریعتی، پایین تر از حسینه‌ی ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا(قندی)، پلاک ۶، است.
آدرس اینترنتی این نمایشگاه به شرح است:
www.artibition.net
تلفن تماس جهت هماهنگی و بازدید از آثار: ۰۲۱۲۲۹۲۲۵۳۸
تلفن پاسخگویی واتساپ و تلگرام: ۰۹۳۷۶۰۳۶۹۶۸

منبع: