نمایشگاهی از تصاویر حسین پرتویی

نمایشگاهی از تصاویر حسین پرتویی

پیلانو: نمایشگاه عکس «تاریخ در قاب»، به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در موسسه فرهنگی و هنری صبای فرهنگستان هنر برپا می شود.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، نمایشگاه عکس «تاریخ در قاب»، با همکاری موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به این فرهنگستان، و موسسه هنرمندان پیشکسوت، برگزار می گردد.
در این نمایشگاه عکس گروهی که با تجلیل و نمایش آثاری از زنده یاد حسین پرتویی هم راه است، آثار هنرمندانی همچون، محمدعلی جدیدالاسلام، محمود حاج محمدی، محمد صیادصبور، مرتضی صادقی افجه، سعید صادقی قازانجانی، علی قلم سیاه، علی کاوه و عباس ملکی به نمایش درخواهد آمد.
تاریخ گشایش نمایشگاه مذکور، روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ و از ساعت ۱۵ الی ۱۷ خواهد بود و تاریخ بازدید، از ۱۳ لغایت ۲۹ بهمن و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ (بجز ایام تعطیل) تعیین شده است.
علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم و نیز بازدید از نمایشگاه، می توانند به ورودی شرقی به آدرس خیابان ولیعصر، پایین تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، و یا ورودی غربی به آدرس خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۱۲۵ مراجعه کنند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز، می توانند با شماره تلفن ۶۶۴۸۷۵۳۶ تماس حاصل کنند.

منبع: