پس از همایون شجریان؛ سیروان خسروی هم خواهان کنسرت خیابانی شد

پس از همایون شجریان؛ سیروان خسروی هم خواهان کنسرت خیابانی شد

پیلانو: به دنبال اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت مجانی خیابانی، سیروان خسروی هم برای اجرای چنین کنسرتی اعلام آمادگی کرد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، سیروان خسروی ـ خواننده پاپ ـ با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود اظهار نمود: امروز خبردار شدم تعدادی از مسئولان کشور با برگزاری کنسرت مجانی خیابانی موافقت کرده اند البته این موافقت ضمنی بوده است.
او افزود: با عنایت به این که این ایده خیلی ایده ی خوبی است، من هم آمادگی خودم را برای برگزاری کنسرت مجانی خیابانی اعلام می کنم، به خصوص در این شرایط اقتصادی دیگر لازم نیست کسی برای حضور این کنسرت هزینه بپردازد و همه اقشار می توانند در آن حضور داشته باشند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، میانه تیر امسال هم این خواننده پاپ اعلام کرد، در واکنش به مشکلات معیشتی مردم، ۱۲ سئانس کنسرت خویش را لغو می کند. وی در این زمینه نوشته بود: «وقتی می بینم کمر مردم زیر بار مشکلات شکسته شده و من هم مثل تمام مردم جامعه شرایط روحی نابسامانی دارم، وقتی می بینم که تمام کسب و کارها تعطیل شده و نان آور خانواده چیزی جز شرمندگی به خانه اش نمی برد، من هم کنسرت تهران را لغو و علاوه بر از دست دادن سود ۱۲ سئانس کنسرت، ۱۵۰ میلیون تومان خسارت کنسلی اجراء به سالن پرداخت می کنم، ولی شرافتم را به منافع شخصی خودم نمی فروشم.»
البته این اقدام خسروی واکنش هایی را هم به همراه داشت و برخی این پرسش را مطرح نمودند که چرا او کنسرتش را مجانی یا با قیمت بلیت کمتر برگزار نکرده و تصمیم به لغو آن گرفته است؟
همایون شجریان ـ خواننده ـ هم ۸ مرداد با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام آمادگی کرده است، در صورتیکه مشکل مجوز وجود نداشته باشد «بدون هیچ انتفاعی» مبادرت به برگزاری کنسرت خیابانی «گسترده» خواهد نمود. آمادگی شجریان برای برگزاری کنسرت تابحال با استقبال خانه موسیقی و همینطور دفتر موسیقی همراه بوده است.