
تیم بازی دوزک از تبریز با یک بازی آموزشی در فینال جشنواره بازیهای کامپیوتری فجر
پیلانو: فائزه برگی، طراح بازی و عضو تیم بازی سازی «دوزک»، از تجربه موفق خود در جشنواره های قبلی و نامزدی دریافت جایزه غزال زرین سخن گفت.
فائزه برگی، بازی ساز و عضو تیم بازی «دوزک»، درباب کارهای خود و تیمش در دهمین دوره جشنواره بازیهای کامپیوتری فجر، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما یک تیم چهار نفره هستیم و با نام «دوزک» در سرمایه جشنواره امسال شرکت کرده ایم و بازی ما به نام «کرم کلمه» که در جشنواره به عنوان یکی از فینالیست ها برگزیده شد یک بازیست که آموزش زبان انگلیسی را به روشی جذاب و تعاملی ارائه می دهد.
وی در ادامه اضافه کرد: اعضاء تیم ما شامل خودم به عنوان گیم دیزاینر، حسین ازغدی به عنوان توسعه دهنده، مهشید میرزایی انیماتور و عامری که مسئول مارکتینگ، هستند.
برگی درباب تجربه های قبلی تیم در مسابقات نیز اظهار داشت: این نخستین جشنواره ای است که ما بطور تیمی در آن شرکت می نماییم، اما در جشنواره های دیگر نیز حضور داشته ایم. پارسال، من به عنوان دانشجو با بازی «پرک» در جشنواره دانشجویی شرکت کرده بودم که آن بازی نیز جزو فینالیست ها شد و در بخش علوم شناختی مقام اول را کسب نمود. در حقیقت، دو سال است که بصورت حرفه ای وارد دنیای بازی سازی شده ایم.
وی درباره ی خاصیت های دیگر تیم و پروژه هایشان اضافه کرد: قبل از این، بازی «پرک» را که یک بازی گفتار درمانی بود، عرضه نموده بودیم و امسال بازی جدیدمان، «کرم کلمه»، را که هدف آن آموزش زبان انگلیسی است، ارایه داده ایم.