۲ نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران

۲ نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران

پیلانو: 2 نمایشگاه طراحی و نقاشی به کیوریتوری رویا ارمکیان عصر جمعه 8 دی ماه در گالری های خانه هنرمندان ایران افتتاح می شوند.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه طراحی با عنوان «واگویه های من» و نمایشگاه نقاشی با عنوان «ملکوت فروشی نیست» عصر جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در گالری های این مجموعه افتتاح می شوند و تا ۱۸ دی ۱۴۰۲ میزبان علاقه مندان خواهند بود.
نمایشگاه طراحی «واگویه های من» که به آثار مهنوش فولادی اختصاص دارد، در گالری های نامی و بهار افتتاح خواهد شد.
در توضیح نمایشگاه «واگویه های من» آمده است: «در طراحی های مهنوش فولادی کشف و شهودی را در می یابیم که نوع جهان بینی و نگاهش به انسان است.
او در معنایِ حقیقی ارتباط با سوژه غوطه ور می شود و آن چه دریافت می کند از رابطه عمیق وجودیِ خویش با فیگور است. طراحی هایش حاکی از نگرش ویژه به دنیای درونی انسان و بیان خردورزانه ای است که به آثارش داده است.»
همچنین نمایشگاه نقاشی اثر شیلان قاضی با عنوان «ملکوت فروشی نیست» در گالری تابستان راه اندازی.
در توضیح نمایشگاه «ملکوت فروشی نیست» آمده است: «آثار شیلان قاضی رهاورد اندیشه خاصش به جهان و هستی است. هدفش تنها رساندن پیام نیست بلکه فراتر از آن گام برمی دارد و مخاطب را به زیستنی نو و ابدی دعوت می کند. حضوری پیوسته و مداوم در آثارش بطورکامل مشهود است.
او با آفرینش نقاشی هایش تلنگری به ذهن انسان می زند تا شاید در این دنیای وانفسا که در تنگنای تاریکی قرارگرفته راهِ روشنی را برگزیند.»
خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیلست و علاقه مندان می توانند برای بازدید روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری های این مجموعه مراجعه کنند.

منبع: