به خوانندگی وحید تاج؛ تمدید کنسرت سحر سحر

به خوانندگی وحید تاج؛ تمدید کنسرت سحر سحر

پیلانو: کنسرت سِحر سَحر به آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج به سبب استقبال مخاطبان یک دفعه دیگر در فرهنگسرای ارسباران تهران انجام می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، گروه «تنبورنوازان طرز» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی فرشید کاکاوند، بعد از استقبال مخاطبان از کنسرت اول این گروه، روز هجدهم دی یک دفعه دیگر در فرهنگسرای ارسباران تهران به صحنه می روند.
این کنسرت در ۲ بخش به صحنه می رود که در بخش اول نوازندگانِ تنبور، سه تار، تنبک و عود به همراه خواننده روی صحنه می آیند و در بخش دوم با اضافه شدن تنبورنوازان، ترکیب گروه کامل می شود. اشعار این کنسرت از سروده های مولانا، حمید عابدیها و ابوسعیدابوالخیر انتخاب شده اند.
گروه «تنبورنوازان طرز» از سال ۱۳۸۱ شکل گرفته و تا حالا کنسرتهای مختلفی در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برده و در جشنواره ها و رویدادهای بسیاری هم شرکت کرده است. کنسرت «سِحر سَحر» اجرای قسمتی از قطعات آلبومی به همین نام و البته چند قطعه تازه دیگر است.
کنسرت «سِحر سَحر» به آهنگسازی فرشید کاکاوند و خوانندگی وحید تاج، ۱۸ دی ۱۴۰۲ به تهیه کنندگی یاسر یگانه در سالن فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می رود.