پنجم تا هشتم دی ۱۴۰۲؛ اولین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می گردد

پنجم تا هشتم دی ۱۴۰۲؛ اولین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می گردد

پیلانو: پیلانو: اولین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و رابطه بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دی انجام خواهد شد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، اولین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و رابطه بیشتر فعالان این حوزه از پنجم تا هشتم دی به میزبانی مرکز همایش های برج میلاد تهران انجام خواهد شد.
این نمایشگاه با در برگرفتن گروههای کالایی شامل تولیدکنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ های موسیقی، ناشران کتاب های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری در تلاش است مرجع مهمی در کارهای صنفی این حوزه در سال باشد.
حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانه های موسیقی از دیگر بخش های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۸ پذیرای دوست داران هنر خواهد بود.
علاقه مندان و فعالان حوزه موسیقی برای حضور در این نمایشگاه که به صورتی یک رویداد فرهنگی-صنعتی در این حوزه می باشد، می توانند با شماره تماس: ۸۸۳۳۰۲۴۸ نسبت به ثبت نام و درخواست حضور، اقدام نمایند.
جزییات بیشتری از نمایشگاه به همراه اعلام رویه برگزاری مراسم افتتاحیه به زودی و بعد از تکمیل ثبت نام حاضران در آن، اطلاع رسانی خواهد شد.