بیستم آبان؛ علی زندوکیلی با ارکستر ایستگاه کنسرت برگزار می کند

بیستم آبان؛ علی زندوکیلی با ارکستر ایستگاه کنسرت برگزار می کند

پیلانو: به گزارش پیلانو، علی زندوکیلی خواننده موسیقی ایرانی بیستم آبان سال جاری همراه با ارکستر بزرگ ایستگاه کنسرتی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می نماید.

به گزارش پیلانو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، کنسرت مشترک علی زندوکیلی و ارکستر بزرگ ایستگاه به تهیه کنندگی محمود شبیری روز ۲۰ آبان در برج میلاد برگزار می شود.
این کنسرت با عنایت به حضور ارکستر بزرگ و نوازندگان با سابقه و سرشناس، اولین تجربه اجرای علی زندوکیلی ست که به صورت ارکسترال برگزار می شود.
این خواننده که اخیرا اخباری از حضورش در حوزه تئاتر هم شنیده می شود، پیشتر با اجرا در آثاری به کارگردانی محمد رحمانیان و تئاتر «ترانه های قدیمی» به موسیقی ایران ارائه شد و به مرور آثارش مورد توجه قرار گرفت.
گفته می شود علی زندوکیلی جدید ترین پروژه خود در حوزه کنسرت نمایش را بزودی معرفی خواهد نمود.
این در شرایطی ست که حضور ارکستر بزرگ ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی بعد از تجربه اجرا با «ریچارد کلایدرمن» در تهران در این برنامه، می تواند ترکیب جذاب و موفقی در موسیقی تلفیقی ایران باشد.
در این کنسرت ارکستر ایستگاه با همراهی ارکستر پاپ ثابتی که در کنسرتهای علی زندوکیلی روی صحنه می رود، فضایی متفاوت را در نظر گرفته که تجربه ای جدید برای مخاطبان موسیقی به حساب می آید.
مهدی نوروزی سرپرست ارکستر بزرگ و خصوصی «ایستگاه»، در رابطه با کنسرت مشترک با علی زندوکیلی معتقد است: ارکستر ایستگاه معمولاً با چهره هایی روی صحنه رفته که کارنامه مولف و تاثیرگذاری را در حوزه موسیقی و تئاتر تجربه کرده اند. معتقدم علی زندوکیلی از شاخص ترین خواننده های تلفیقی در ایران است که همیشه برای مخاطبانش ارزش و اهمیت بالایی قائل بوده و این تصمیم که با ارکستر بزرگ اجرای جدیدش را روی صحنه ببرد، نشان از هوش بالا و درایت اوست و اهیمتی که برای گوش مخاطبانش در نظر گرفته است.
نوروزی اضافه کرد: این کنسرت در قسمت موسیقی اش بسیار در تلاش است که بتواند ماهیت واقعی آثار زندوکیلی را با جزئیات کامل بنوازد و همکاری این خواننده در تمرینات، اولویت بالای وی در اهمیت به مخاطبانش را نشان میدهد. ما هم تلاش می نماییم بهترین خروجی ممکن را روی صحنه اجرا نماییم.
ارکستر «ایستگاه» بعد از همکاری با ریچارد کلایدرمن در کنسرت تهران، با بزرگانی چون ناصر چشم آذر هم تجربه کنسرتی مشترک را در تالار وحدت داشت و به مرور با اجرا در کنسرت-نمایش های «مری پاپینز» و «عروس مردگان» توانایی های خویش را در پروژه های بزرگ نمایشی آشکار کرد.

منبع: