به میزبانی فرهنگسرای اندیشه؛ یک سوگواره موسیقایی برگزار می گردد

به میزبانی فرهنگسرای اندیشه؛ یک سوگواره موسیقایی برگزار می گردد

پیلانو: مجلس بیداد عنوان یک سوگواره موسیقایی در رثای حضرت سید الشهدا (ع) است که روز بیست و یکم شهریور ماه در فرهنگسرای اندیشه تهران انجام می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، سوگواره موسیقایی «مجلس بی داد» عنوان یکی از ویژه برنامه های موسیقایی در رثای حضرت سید الشهدا (ع) است که ساعت ۱۹ روز سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه توسط گروه فرهنگی هنری «هزار و یک» در فرهنگسرای اندیشه تهران پیش روی مخاطبان قرار داده می شود.
عباس ابوحمزه آهنگساز و نوازنده پیانو، محمدهاشم احمدوند خواننده، حمید اعتمادنیا نوازنده تار، امیرسیاوش پور نوازنده نی، امین دادوری نوازنده دف، میلاد عرفانپور شعرخوانی، مهدی علیزاده مجری و سید مصطفی رضایی کارگردان هنری گروه اجرائی این سوگواره موسیقایی را می سازند.

«روایت وداع» به آهنگسازی و خوانندگی حسام آرین، «چهارپایه عشق» به خوانندگی مصطفی راغب، «وداع» به آهنگسازی سید محمد میرزمانی و خوانندگی حسام الدین سراج، «نوای آقتاب» به آهنگسازی امین سالمی و خوانندگی مهیار شادروان، «سوگ شفق» به آهنگسازی میلاد آقایی و خوانندگی مجتبی عسگری، سید محسن حسینی، امیرحسین سمیعی، محمدرضا صفی همچون ویژه برنامه های موسیقایی بودند که در روزهای سوگواری محرم و صفر پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.