سلین دیون بخاطر بیماری باردیگر تور کنسرت هایش را لغو کرد

سلین دیون بخاطر بیماری باردیگر تور کنسرت هایش را لغو کرد

پیلانو: «سلین دیون» تمام تورهای کنسرت خودرا در پی ابتلاء به صورتی اختلال نادر عصبی لغو نمود.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، «سلین دیون»، خواننده کانادایی تمام برنامه های تورهای خودش در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را به سبب ابتلاء به صورتی اختلال عصبی نادر به نام سندروم «Stiff Person» کنسل کرد.
این خواننده ۵۵ساله در اطلاعیه ای که در سایت خودش منتشر کرد، نوشت: «بسیار متاسفم که همه شما را بار دیگر ناامید می کنم. خیلی سخت تلاش می کنم که قدرتم را به دست بیاورم، اما برگزاری تور حتی در صورتیکه ۱۰۰درصد قوا را داشته باشید هم دشوار است. به تعویق انداختن اجراها برای شما منصفانه نیست و با آنکه قلب مرا می شکند، بهتر است که حالا همه چیز را لغو نماییم تا من واقعا برای بازگشتن به صحنه اجرا آماده شوم. می خواهم همه شما بدانید که تسلیم نخواهم شد و نمی توانم صبر کنم که شما را باردیگر ببینم.»
«دیون» پیش تر خبر ابتلاء به این اختلال عصبی را در ماه دسامبر با انتشار یک ویدئو طرفدارانش اعلام نمود و برنامه تور اجراهایش در اروپا را تا اوت ۲۰۲۳ به تعویق انداخت. این تور قرار بود از آمستردام شروع شود و در سراسر اروپا ادامه پیدا کند و در نهایت در آوریل ۲۰۲۴ در لندن به اتمام برسد.
این خواننده در زمان اعلام ابتلاء به این بیماری اظهار داشته بود: «مدت طولانی است که سلامتم با مشکلاتی روبه رو شده و برایم بسیار دشوار است که با این چالش ها رو به رو شوم… حالا می دانم (این سندروم) موجب به وجود آمدن تمام گرفتگی های عضلانی بوده است که این مدت تجربه می کردم… متاسفانه این گرفتگی عضلانی تمام ابعاد زندگی من را تحت تاثیر قرار داده است و گاهی اوقات حین قدم زن برایم مشکل ساز می شود و اجازه نمی دهد همچون سابق آواز بخوانم.»
این نوع اختلال عصبی که حدود یک تا دو میلیون نفر در جهان به آن مبتلا هستند، اسپاسم های عضلانی و گرفتگی های دردناکی را به وجود می آورد که با گذشت زمان تشدید می شوند.
این خواننده بتازگی در فیلم «دوباره عاشق شو» اولین فعالیت خود در عرصه سینما را تجربه نمود. او همین طور برای این فیلم پنج ترانه منتشر کرد، اما در هیچ کدام از اکران افتتاحیه این فیلم حاضر نشد.