با نام ماه من ؛ نخستین آلبوم فینالیست عصر جدید

با نام ماه من ؛ نخستین آلبوم فینالیست عصر جدید

پیلانو: آلبوم ماه من با صدای احسان یاسین از هنرمندان برگزیده مسابقه استعدادیابی عصر جدید از روز سه شنبه بیست و دوم اسفند ماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی پروژه، نخستین آلبوم فینالیست فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با هشت قطعه از طرف کمپانی «نورانیک میوزیک» روانه بازار شده است.
نسخه فیزیکی این آلبوم از روز دوشنبه ۲۲ اسفند از فروشگاه های برگزیده و نسخه دیجیتالی آن هم بوسیله سامانه های دارای مجوز و پلت فرم های معتبر موسیقی جهان قابل تهیه و شنیدن است.
قطعات این آلبوم همانند آثار گذشته احسان یاسین فضایی معنوی و عرفانی دارند. اشعار ماه من هم به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی از سروده های خواجه عبدالله انصاری، سجاد شاکری، مرتضی حیدری آل کثیر، شروین معینی، محمدرضا قره داغی، احسان یاسین و نادر التتان است.
آهنگسازی آثار توسط شروین معینی، علیرضا مرادی، محمد احمدی و احسان یاسین انجام شده است. شهاب اکبری، حسن بابامحمودی، مهدی نادی صفایی و علیرضا مرادی هم تنظیم کنندگان ماه من هستند. سجاد شاکری هم تهیه کننده آلبوم ماه من بوده است.
احسان یاسین یکی از شرکت کنندگان فصل سوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی است که با اجرای آثاری که اغلب از ساخته های خودش بود توانست نظر مثبت داوران و بیننندگان را جلب نماید و تا فینال جلو برود. وی طی سالهای قبل هم علاوه بر کارهای مستقل، چند تک آهنگ هم با همصدایی هنرمندان خارجی اجرا کرده بود.
از سوی دیگر شنیده ها حکایت از آن دارد که کنسرت احسان یاسین هم اوایل سال آینده انجام خواهد شد. این هنرمند و دست اندرکاران آلبومش در تدارک برنامه ریزی و برگزاری این اجرا برای چند شب متوالی در تهران هستند.

منبع: