برگزاری جشنواره پوستر پیامبر مهربانی

برگزاری جشنواره پوستر پیامبر مهربانی

به گزارش پیلانو، نهمین دوره جشنواره پوستر «پیامبر مهربانی» به دبیری جلال عطارزاده و به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد. ۴۰ پوستر برگزیده آن برای عموم علاقه مندان به نمایش درآمد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی»، جدید ترین برنامه فرهنگسرای اندیشه است که به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت در نگارخانه اندیشه برگزار می گردد.
در این نمایشگاه، ۴۰ پوستر برگزیده از بین صدها اثر رسیده به جشنواره «پیامبر مهربانی» توسط هیات داوران انتخاب شده و در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد. هیات داوران این جشنواره اساتیدی نظیر اشکان قازانچای، سیدمحمد یاسینی و علی قسمتی هستند.
نهمین دوره جشنواره «پیامبر مهربانی» در بخش پوستر به دبیری جلال عطارزاده و به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد. این برنامه شامل فراخوان، گردآوری و داوری آثار توسط اساتید رشته گرافیک، برگزاری نمایشگاه و تجلیل از نفرات برتر است.
پیامبر مکرم اسلام بعنوان کامل ترین نماد و سمبل مهر، عطوفت و اخلاق نیکو است. نمایش این صفات حسنه یکی از مهم ترین آموزه هایی است که در چارچوب هنر پرمعنی و زیبای تجسمی میتوان به آن پرداخت. فرهنگسرای اندیشه با برگزاری ۹ دوره از جشنواره پوستر پیامبر مهربانی کوشیده تا در جهت معرفی این صفات گام بردارد.
بر طبق این گزارش، نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی» از روز پنج شنبه ۲۱ مهرماه در نگارخانه اندیشه شروع شده و تا ۲۸ مهرماه ادامه دارد.
بعد از آخر این رویداد، نمایش پوسترهای پیامبر مهربانی تا روز جهانی مهربانی (۲۲ آبان ماه) مصادف با اختتامیه این رویداد در گالری گذرگاه داخلی فرهنگسرای اندیشه ادامه دارد.

منبع: