راهکارهای کیوان ساکت برای پیشگیری از صدمه جسمی نوازندگی

راهکارهای کیوان ساکت برای پیشگیری از صدمه جسمی نوازندگی

به گزارش پیلانو، «کیوان ساکت» از برگزاری مسترکلاس خود در شهر اصفهان اطلاع داد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار اظهار داشت: مقرر است مستر کلاسی در شهر اصفهان برگزار نماییم که این مستر کلاس چهارشنبه دوم شهریور ماه سالجاری از جانب مجموعه فرهنگی «شهر آشوب» برگزار می گردد.
این آهنگساز در ادامه بیان نمود: این مسترکلاس تفاوت کلی با مستر کلاس های قبلی که برگزار کردم دارد که این تفاوت در نوع نگاه نوازندگی و تکنیک های پیشرفته تار و سه تار، شیوه تمرین کردن و بهداشت نوازندگی است.
این نوازنده تار اضافه کرد: این کلاس آموزشی به مشکلات نوازندگان و افزایش ارتقای نوازندگی می پردازد که در نظر داریم هنرجویان متوسط و پیشرفته بتوانند از مشکلات خود بگویند و بتوانیم راهکارهای مناسبی را برای مشکلات آنها عرضه دهیم.
او در آخر اظهار داشت: همینطور در این کلاس آموزشی به شیوه ساز زدن نوازندگان می پردازیم؛ چونکه اگر نوازنده به شیوه درستی ساز نزند مشکلاتی در عصب و ماهیچه های آنها به وجود می آید که به دست ها، بازوها، شانه، گردن و ستون مهره ها صدمه جدی می زند، در نتیجه چاره هایی برای گرفتار نشدن به این مشکلات در نوازندگی عرضه می شود و ورزش های مناسب نوازندگی آموزش داده می شود.

منبع: