معاون آموزش و پرورش فارس: حذف رشته موسیقی در هنرستان های فارس حقیقت ندارد

معاون آموزش و پرورش فارس: حذف رشته موسیقی در هنرستان های فارس حقیقت ندارد

به گزارش پیلانو، فارس معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام نمود که حذف رشته موسیقی در هنرستان های استان حقیقت ندارد و بزودی کار ثبت نام از دانش آموزان در این رشته دنبال می شود.
فرشید قاسمی در گفتگو با ایسنا ضمن تکذیب خبر تحصن برخی از دانش آموزان هنرستان های شیراز در اعتراض نسبت به حذف رشته موسیقی، اظهار داشت: حذف رشته موسیقی در هنرستان های شیراز خلاف واقع است و حقیقت ندارد.
او اضافه کرد: سه هنرستان در شیراز دارای رشته موسیقی هستند و فعالیت آنها ادامه دارد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس باردیگر اظهار داشت: این خبر حقیقت ندارد و تأخیر در ابلاغ مجوز از جانب وزارت خانه باعث به تعویق افتادن در ثبت نام دانش آموزان در این رشته شده است که بزودی ثبت نام صورت می گیرد.

قاسمی تصریح کرد: متأسفانه افرادی که از این مورد اطلاع کافی نداشتند، اطلاعات نادرستی را در اختیار اولیای دانش آموزان قرار دادند که باعث ایجاد بروز این خبر نادرست شده است.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، طی روزهای اخیر، اخباری در خصوص حذف رشته موسیقی از فهرست رشته های هنرستان های فارس بخصوص برای دختران دانش آموزان دوره متوسطه، در شبکه های اجتماعی و بعضی پایگاه های خبری انتشار یافته بود.