نماینده ولی فقیه با محكوم كردن هتاكان ساحت مقدس رضوی؛ خورشید عشق به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی گردد

نماینده ولی فقیه با محكوم كردن هتاكان ساحت مقدس رضوی؛ خورشید عشق به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی گردد

به گزارش پیلانو خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همزمان با اولین روز از دهه کرامت در اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رضوی در بجنورد، هتاکی به ساحت مقدس را محکوم نمود و اظهار داشت: خورشید عشق عاشقان به حضرت ثامن الحجج خاموش نمی گردد.
حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ۱۱ خردادماه، در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، به عظمت و ارزشمندی حضور امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در ایران اسلامی اشاره نمود و آن دو سلاله پاک را رحمت و پناه گاه امن دلباختگان عصمت و طهارت (ع) برشمرد.
وی ادامه داد: عاشقان این دو خواهر برادر بی نظیر با زبان های مختلف چه زبان کلمات، چه شعر و عکس و مجموعا هنر و نیز زبان گریه و دعا همیشه ارادت قلبی خودرا نشان دادند.
امام جمعه بجنورد با عنوان اینکه امام رضا (ع) بارها در مقابل توطئه چینی دشمنان پیروز و مقتدر ایستاد، افزود: مامون با فراخوانی امام رضا(ع) به مرو قصد منزوی و دور کردن آن امام همام از پیروان و مریدان و دلباختگان داشت اما امام نه فقط منزوی نشدند بلکه ایشان در ارتباط گسترده با مردم و حضور در مسجد، شیفتگان بیشتری یافتند.
وی همین طور در ادامه با اشاره به اینکه بعد از گذشت یک هزار و ۳۰۰ سال همچنان مردم با زبان نوحه و عشق و دلخوشی قلبهایشان به امام رضا(ع) پیوند خورده است، به هتک حرمت و توهین سازندگان فیلم عنکبوت مقدس و برگزارکنندکان جشنواره کن به ساحت آن امام همام اشاره نمود و با لحن مقابله ای اظهار داشت: آنها می خواهند با یک فوت خورشید را خاموش کنند اما نور حضرت ثامن الحجج (ع) خاموش نشدنی است.
وی در خاتمه ضمن قدردانی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) و جشنواره عکس رضوی، این دست برنامه ها را کارهای دلی و عاشقانه ای در راه روشن نگه داشتن نور رضوی و مقابله با دشمنان و اسلام ستیزان دانست و باارزش خواند.
لازم به ذکر است، یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یازدهم ماه جاری؛ همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با معرفی بالاترین ها پایان یافت.

منبع: