در گالری های تهران چه خبر است؟

در گالری های تهران چه خبر است؟

به گزارش پیلانو در صورتیکه یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه های هنری در آخر هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری ها و نگارخانه های شهر تهران در آخر هفته.
بوهیمیا

نمایشگاه انفرادی «بوهیمیا» که به نمایش آثار لیلا اسلامی اختصاص دارد، در گالری شیرین به آدرس تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک ۵ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹

زیر پوست

«زیر پوست» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار سمیه بیات اختصاص دارد و در نگارخانه نگر به آدرس تهران، زیر پل کریمخان، پس از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱

چکمه های زمستان در حوالی فروردین

نمایشگاه انفرادی «چکمه های زمستان در حوالی فروردین» که به نمایش آثار سعید امکانی اختصاص دارد، در گالری ثالث به آدرس تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره۱۴۸ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۵۳۷۶

گلستان

نمایشگاه انفرادی «گلستان» که به نمایش آثار احمد مرشدلو اختصاص دارد، در گالری پروژه های نواحی به آدرس تهران. فرشته، مریم شرقی، پلاک ۵۹ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۹۱۲۰۹۱۲۶۹۶

ذهن انسان

نمایشگاه انفرادی نقاشی «ذهن انسان» که به نمایش آثار دادبه باقری اختصاص دارد، در گالری عصر به آدرس تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳

ماه دوم

«ماه دوم» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در نگارخانه لاله به آدرس تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۶۰۴۹۲

گسیختگی

نمایشگاه انفرادی «گسیختگی» که به نمایش آثار فرید شمس یوسفی اختصاص دارد، در گالری اِو به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی. کوچه اعرابی ۳. پلاک ۵. طبقه همکف و اول در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۲۱-۸۸۸۲ ۵۳۲۲

شکل یافته

نمایشگاه گروهی «شکل یافته» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری یافته به آدرس تهران، دروس، خ یارمحمدی، بن بست طالقانی پ ۸ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۴۶۴۸

ایکس لارج

«ایکس لارج» نام نمایشگاه گروهی نقاشی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری نگاه به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره ۶۴ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۸ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۳۱۴۱

ماریونت

نمایشگاه انفرادی نقاشی «ماریونت» که به نمایش آثار بارانه رییسی اختصاص دارد، در گالری گلستان به آدرس تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۱۵۸۹

از مجموعه تبر

نمایشگاه انفرادی مجسمه «از مجموعه تبر» که به نمایش آثار احسان گرمسیری اختصاص دارد، در گالری سیحون به آدرس تهران، خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۳۰۵

مارتا

«مارتا» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در نگارخانه هوم به آدرس تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان چهارم، شماره۲، طبقه اول در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ هشت خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۱۵۴۱۵

Quack

«Quack» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار ام اسمارت اختصاص دارد و در گالری هما به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶

بیخ چراغ

«بیخ چراغ» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار جهانبخش امیر بیگی اختصاص دارد و در گالری شریف به آدرس تهران، میدان قدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۲۴۹۳۰

گنجینه ۲

نمایشگاه گروهی «گنجینه ۲» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری شلمان به آدرس تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۷۱۶۹۳

چکش جادوگران

«چکش جادوگران» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار سینا برومندی اختصاص دارد و در گالری اُ به آدرس تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

لِه شدگی

نمایشگاه انفرادی «لِه شدگی» که به نمایش آثار عباس میرزایی اختصاص دارد، در گالری اُ به آدرس تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

انتهای پبام

منبع: